1. Min granne hade köpt.
 
1) Vallda rottingfåtölj, tokenkel möbel - skön och avskalad som inte krånglar till det.

2) Bra Möbler grundades 1995
 
1.
Marstrand hammockgunga är min favorit. Har drömt om en sån sen jag var liten och såg en i en amerikansk film.

2. 1995
 
1. Himmelsnäs vilstol ser väldigt skön ut!

2. 1995
 
1. Rosenborg 3.sitssoffa i vitt är precis en sådan soffa som jag vill ha på framsidan av huset. Där kan man sitta i skuggan när det är som varmast och bara vara, låta tankarna fara och begrunda livet så som det är.


2. Bra Möbler grundades 1995.
 
  • Gilla
Jänkarn på slätten
  • Laddar…
1. Att sätta sig eller lägga ner... känna lätt vind i ansiktet och runt om hörs bara tystnad... märks det att jag är en trött mamma? Slöinge hammock hade varit drömmen!
2. 1995
 
E
1:
Mannen sliter hårt på uteplatsen med att lägga nästan 40kvm uteklinkers, han vill gärna ha en lounge/slappa soffa och har siktet inställt på nåt sånt här.
Skulle vara väldigt roligt att vinna och kunna överraska honom!

2:
Bra möbler grundades 1995
 
1. Jag skulle välja ett fantastiskt fint parasoll, Varallo i antracit/khaki storlek 3x3 m för att få lite skugga soliga sommardagar. Vore en dröm att få vinna det parasollet.

2. 1995.
 
1. Att sitta i en gungstol på verandan i kvällssolen efter en hård dags arbete verkar vara ett absolut nöje.

2. 1995
 
U
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora en lycklig vinnare av presentkortet hos Bra Möbler:

Idag säger vi grattis till @Anna_H (inlägg #48) - förhoppningvis kan den efterlängtade hammocken bli din nu! 🌻 😊 ☀️🥳
 
  • Gilla
  • Älska
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora en lycklig vinnare av presentkortet hos Bra Möbler:

Idag säger vi grattis till @Anna_H (inlägg #48) - förhoppningvis kan den efterlängtade hammocken bli din nu! 🌻 😊 ☀️🥳
Åh, tack så jättemycket!
Hoppas jag hittar min hammock nu då!
 
  • Gilla
Jänkarn på slätten och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.