1.
Lätt ett måste när jag (och hunden) vill lata oss: silas-hangmatta-silver-svart-233-x-139-cm 😍

2. 1995
 
1. Det är en varm sommar och det vore fint med en Linz parasoll i antracit/khaki som ger skugga när man få fikar och äter på vår terass vid stugan.
2 Bra möbler grundades 1995.
 
1. Finns det en möbel jag förknippar med sommar så är det en hammock. Barndomens sommrar i stugan med farfar och farmor. Spela Uno, äta alla dagens måltider, läsa böcker och bara låta själen få ro, det är vad en hammock är till för.
Vi har bott i vårt hus i 1.5 år och lyckan hade varit obeskrivlig att nästa försommar spendera ledig tid gungandesi en hammock på uteplatsen omgärdad av syrener. Även om tiden mer realsitikt hade spenderats i sandlådan bredvid tillsammans med yngsta dottern. Men då kan hennes äldre syskon få njuta av hammocken underbara värld.

2. Bra möbler grundades 1995
 
1. Åh vad jag skulle vilja ha en skön möbel i trädgården, är lite stel av mig, så när jag ligger i hängmattan är det ett trapetsnummer med stel höft att ta sig ur den, solstol i badenbadenstil: ännu ett akrobatnummer… tänk att få koppla av i denna solsäng i stället 😍:

2. Svar: 1995
 
1) Grythyttan Stålmöbler ... En dröm sedan länge, men det håller inte hudhållsbudgeten med om. Fast man kan ju införskaffa en bit av drömmen i taget. Jag skulle börja med ett runt bord i teak. Så otroligt snyggt och tidlöst!


2) År 1995
 
1.curve-loungefatolj-natur

Varje sommar när jag var yngre spenderade jag och mina syskon hos mormor och mormors sommarstuga, medan mamma och pappa jobbade en vecka till. När längtan efter dom blev för stor tog mormor oss och en bok och satte oss i en liknande fåtölj där hon läste och minskade hemlängtan.

2. 1995
 
1.ib-bank-svart-104x35-cm

2. 1995

Sonen och jag lyckades i början av sommaren knäcka vår trädgårdsbänk på mitten. Har letat som en galning efter en snygg variant som har rätta måtten, och det är just vad er Rib bänk har. Skulle bli överlycklig om den gamla nu får gå till de sälla jaktmarkerna.
 
1. En beanbag skulle vi behöva! Vi har gjort om altanen och har plats till en cozy corner. Beanbag skulle passa perfekt! Under vinterns halvåret kan vi ha den i vårt hemkontor för mysiga stunder under jobbdagen!

2. 1995
 
1. En del av vår altan (går under benämningen dansbanan 😅) har kvällssol saknar fortfarande möbler och familjen skulle önska att kunna njuta av platsen i några loungmöbler med rotting.
Skulle vara väldigt fint och mysigt med Sandkorn soffgrupp 😊.

2. 1995
 

Två st Hampton vilsäng i teak till vår nybyggda altan,där jag o frun kan ligga o slappa, njuta av solens strålar samtidigt som vi inte gör någonting.​


Svar 1995
 
Håller på att bygga uterum 😅... o sedan 12 år tillbaka har vi bara haft en liten uteplats med stenplattor, inget tak inga väggar ... det svenska vädret.är ju som alla vet .. som sveriges vanligaste fågel : neder börd 😂...regn, snö o blåst... men snaart har vi både väggar o tak o ändå kan vara ute 😁..
Fast så är de ju dedär med nya möbler 🤔.. de har vi kanske råd med nästa sommar.. så en Rosita positionsfåtölj, beige skulle vara underbar 🥰.. då skulle ja kunna sitta med kaffekoppen o titta på mina fåglar.. bla dom vackra Domherrarna som får mat året om .. o ja tror min rygg skulle bli nöjd 😊..
Svar på frågan : det grundades 1955
 
1) Kärestan har tjatat om en hänggunga sedan vi flyttade till huset... och det är 10 år sen nu!! Det har inte blivit av att vi har köpt nån eftersom det alltid kommit måsteutgifter i vägen. Nu fyller hon jämnt i höst och jag kan inte tänka mig någon bättre födelsedagspresent än just en hänggunga. Vill så gärna se henne sitta där och läsa, slumra och lyssna på sin favoritmusik i lugn och ro, som hon gjort sig så välförtjänt av.

2) 1995
 
1. Roma Parasol, skulle passa perfekt med något bättre än det vi har idag som bara välter vid minsta lilla vindpust.

2. 1995
 
1. Midway serien är drömmen när stugans altan är klar i höst! Att få sitta i den med morgonkaffet och titta ut i skogen...
2. 1995
 
1)

Kaxås fåtölj​

Kenia rosti vore en perfekt stol att sitta och läsa i och så snygg . Vill sitta upprätt och ha perfekt belysning till för att njuta av en bra bok.​

2) 1995
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.