Jag vill vinna så att inte min granne kan vinna. Han har alltid sån j-kla tur.
Ca 45 min tar en laddning
 
1. Planerar i sommar att bygga en trall samt garagerenoveringar, där denna vore perfekt!
2. Ca 45 minuter.
 
Bygger en timrad bastu med timmer från en gammal lada. Timret är väldigt grov ca 18-20 cm tjock och det behövs en kraftig och robust maskin som klarar av hålsågning och borrning.. Borrskruvdragaren Makita DF 001 är ju klippt och skuren till detta projekt, bara att ladda batteriet och jobba på utan problem.
Snabbladdning av batteriet tar 45 min.
 
Som nyblivna husägare har vi massvis att göra på huset, en borrskruvdragare från Makita hade varit riktigt fint :)

45 minuter tar det
 
1. Jag går en återbrukskurs i Småland där vi bygger tiny houses på hjul och maskinen i min gamla, vita högt älskade Makita börjar ge upp! Är musiker och har inte riiiktigt råd med en ny, så hoppas på vinst i denna tävling :D

2. 45 min!
 
1. Köpte kvalitetsverktyg från Makita när vi byggde huset 1991. En cirkelsåg, en sticksåg, skruvdragare, borr- och skruvmaskin samt vinkelslip. Verktygen är fortfarande i bästa skick och har dem alla kvar, använder dem dessutom fortfarande ofta. Dock är de alla med sladd så med en batteridriven skruvdragare skulle min verktygsuppsättning bli komplett.
2. Cirka 45 minuter
 
1. Köpte kvalitetsverktyg från Makita när vi byggde huset 1991. En cirkelsåg, en sticksåg, skruvdragare, borr/skruvmaskin samt vinkelslip. Verktygen är fortfarande i bästa skick och har dem alla kvar, använder dem dessutom fortfarande ofta. Dock är de alla med sladd så med en batteridriven skruvdragare skulle min verktygsuppsättning bli komplett.
2. Cirka 45 minuter
 
Skulle vara en dröm att få vinna en egen Makita skruvdragare. Men, vinsten skulle gå till min bror som just köpt hus och inte har någon rejäl skruvdragare.


Batteriet tar 45 min att ladda upp
 
1. Blir husägare till sommaren men råkade nyss ut för inbrott där alla verktyg blev stulna. Detta hade varit den perfekta nystarten på vertygsfronten!

2. 45 min
 
Tar cirka 45 min
Behöver en ny skruv drygare för sommarens projektet.
 
1.Ska bygga ett plank runt tomten nu i vår. Så det hade passat perfekt med en stark borrskruvdragare till det.

2. cirka 45 minuter
 
Jag ska bygga 100kvm altan till sommaren, skulle vara kul med en ny kraftfull skruvdragare.
älskar makitas produkter!

det tar 45 minuter att ladda ett batteri!
 
1. Som stolt ägare av ett 70-talshus med tidigare eftersatt underhåll har vi nu nära oändligt med projekt och småfix att ta tag i. En rejäl borrskruvdragare vore den perfekta kompanjonen för lång tid framöver.
2. Ca 45 min med snabbladdare.

Håller tummarna så hårt att de blir vita.
 
J
1. Fick nyligen lära mig den hårda vägen vad som kan hända med en motor i en "vanlig" borrskruvdragare med ett för stort hålsåg :oops:
Sen dess kört med morfars nätanslutna Makita från tidigt 90tal. Hade varit skönt att slippa sladden igen.

2. 28-45min beroende på batteriets kapacitet.
 
45 minuter med snabbladdaren.

En lekstuga till barnbarnen och ett nytt staket till mitt hus är sommarens stora projekt. Fix och trix och underhåll på alla möjliga håll pågår ständigt i äldre hus. Lite nytänkande och moderniseringsdrömmar kräver lite bättre och säkrare maskiner, så denna vinst skulle uppskattas av många skäl.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.