1. Gillar Makita och skulle behöva en rejäl kraftig borrskruvdragare då jag ska borra mycket i betong och tegelväggar och min nuvarande skruvdragare är för kraftlös för det.

2. Det tar ca 45minuter med snabbladdaren
 
1. Jag ska bygga en pergola över altanen i sommar är det tänkt, och då hade det suttit fint med en kraftig maskin! Dessutom är Makitagrejorna snygga!

2. Det tar ca 45 minuter att ladda med snabbladdaren!
 
Makita åter-vinner allt!
45 min
Åke
 
1. Som hobbyhantverkare vill man ha samma verktyg som proffsen, Makita!!
2. 45min
 
1. Vore kul att för en gångs skull få vara grannen på gatan med coolaste verktygen!
2. 45 min
 
1. Jag gillar Makita har en hjul mutterdragare som har funkat kanon. Behöver en ny borr skruvdragare för mina projekt i sommar. Hoppas det blir en Makita
2. Ca 45 min med snabbladdning.
 
1. Jag är av närmaste släkten "ofrivilligt" utsedd som officiell altanbyggare. Behöver där av en riktigt kraftig maskin till att borra och skruva allt från vagnsbult till konstruktionsskruv med.

2. Snabbladdning för 4,0 Ah batteriet tar ca. 45 minuter.
 
1. min gamle skruvdragare börjar bli utsliten
2. 45 minuter
 
1. Min nuvarande skruvdragare har fått en vobblande shuck efter 80 kvm trädäck. Kommande projekt, bastu och ombyggnation av hallen på landet, kräver en kvalitets borrskruvdragare.

2. 45 min uppladdningstid
 
1. Skulle behöva en kraftigare skruvdragare som tar vid där den vanliga går bet, det finns en lång backlog på skruvar som ska skruvas och hål som ska borras här i huset ;)

2. ca 45minuter
 
Jag har länge varit sugen på att börja samla batteriverktyg i något specifikt märke, det har hittills blivit något märke här och ett annat där, vilket har gjort att jag har flera olika laddare och ackar till alla mina maskiner. Det här skulle kunna bli steget in i Makita-familjen, vilket alltid varit ett märke jag har bara hört gott om! Om den dessutom laddar på 45 min så finns det ju enorma fördelar jämfört med konkurrenterna!
 
Har precis köpt eget hus och flyttar från lägenhet, så jag har ont om verktyg över huvud taget. Jag slår vad om att det behövs både skruvas och borras lite här och där som ny husägare i ett gammalt hus med en hel del behov….
Och att bara behöva vänta 45 på att borra en omgång till är toppen…
 
Det tar trekvart att ladda.

Jag köpte ny (kanske lite väl billig) skruvdragare till sommarstugan inför förra sommaren. Tyvärr har det nu visat sig att förrådet är väl fuktigt vintertid, så den skruvdragaren är redan rostig. Men en fin Makita-skruvdragare skulle få bo inomhus. (I sovrummet, tillsammans med mina Makita-verktyg.)
 
1: Eftersom jag kört slut på min 12v maskin vid fasadbyte förra året, dags för nästa fasad i år och nya maskiner står på inköpslistan, men budgeten håller knappt vore ju perfekt att börja med denna .
2: 45min

bonus: bild på bränd elmotor från skruvdragare
 
  • Sliten, smutsig elektrisk motor eller generator del, synliga koppartrådar, behöver reparation eller utbyte.
Vi behöver ny skruvdragare till isborren som vi använder till pimpel. Jag och min son Markus som är rullstolsbunden har den med oss på snöskotern.
Fråga 2 : 45 min laddtid
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.