1.
Hej!

Som en entusiastisk hemmafixare skulle det vara fantastiskt att vinna en kraftfull borrskruvdragare från Makita. Att ha ett verktyg av hög kvalitet skulle hjälpa mig att utföra mina projekt mer effektivt och förbättra mina färdigheter som hantverkare.

Jag tror att en Makita borrskruvdragare skulle göra mitt arbete mycket lättare och ge mig möjlighet att ta itu med mer utmanande projekt. Det skulle också ge mig mer tid att experimentera med nya tekniker och njuta av mina projekt ännu mer.

Att använda verktyg av hög kvalitet är viktigt för mig och att vinna en borrskruvdragare från Makita skulle vara fantastiskt.

2. Det tar ca 45 minuter.
 
Som nybliven husägare med en verkstad där verktygen ännu lyser med sin frånvaro hade denna skönhet verkligen lagt ribban för framtida inköp.

Att det dessutom endast tar 45 minuter att ladda upp den gör ju inte saken sämre!
 
Motivering: Så fort man ska göra göra hål större än 13mm så har man varit tvungen att ta fram gamla borrmaskinen men med en så kraftig batteridriven skruvdragare är det inga problem.
Svar: 45 minuter
 
  1. Jag lita alltid på en Makita! När vi nu ska jag göra klart vår stuga vill jag visa min fruga att vår nya Makita gör allt vi har rita klart!
  2. Det tar 45 minuter att ladda ett 4,0 Ah batteri på snabbladdaren DC40RA.
Vi tackar Makita på förhand!
 
Storsockret
  1. Det här forumet är ytterst ansvarig för att jag har dragit på mig Makita-sjukan och det är inte mer än rätt att ni nu också möjliggör nästa symptom; att göra om hela tegelhuset till en schweizisk hålost! :crysmile:
  2. 45 min
 
1. Är behov av att komma igenom en vägg med lecablock för ventilationsrör 160 mm med ett snyggt resultat.
2. En lunchrast.
 
1. Dels så har jag funderat på att byta ut ryobi mot något nytt och dels då har jag ingen sådan häftig pryl i min arsenal:)

2. Det tar 45min
 
1. jag är makita Lover av rang och behöver uppgradera från mitt 14 volts paket.
2. 45 min
 
1. Med ett stundande stort tillbyggnadsprojekt för att klara den växande familjen kommer det krävas driftsäkra och robusta verktyg i verktygsarsenalen för att nyttja tiden väl så att livspusslet går ihop.

2. 45 min
 
1. Just nu har jag ingen skruvdragare då motorn brann upp på min gamla så det skulle vara perfekt med en ny till sommarens projekt.

2. Det tar ca 45 min

Peter
 
Jag är på väg att bli pensionär i Juni, och då om något, så kan man behöva en supermaskin.
Och sen tar det bara 45 minuter att ladda batteriet.
 
1, Ska renovera ett hus och min gamla 18v går på sista svängen, så vore bra med en ny 40v
2, tar ca 45 minuter att få batteriet fullt
 
Vi har en rad projekt att bygga i trädgården åt barnen. 40v hade underlättat för kommande lektorn och hinderbana.

Det tar 45min att ladda batteriet
 
Med en Makita i min hand,
kan jag skita i att åka till Tylösand,
stanna hemma och bygga, en pergola och brygga!

45 minuter tar det att ladda.
 
1. Vi ska precis flytta in i vårt första och förhoppningsvis enda hus, tjejen skulle bli överlycklig över en borrskruvdragare!
2. 45 minuter
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.