1. Vi har köpt en gammal skola som vi ska renovera, det hade varit roligt att prova en 40V maskin.
2. Ca 45 minuter
 
1. Med en 40-volts borrskruvdragare från Makita så skulle spänningen ligga på topp under alla framtida projekt och man skulle också få rejält (skruv-)drag i projekten. Borrskruvdragaren kanske även skulle smitta av sig lite så man kan fira avslutade projekt med en och annan volt. ;)

2. cirka 45 minuter
 
Min gamla Ryobi har tjänat mig gott. Men när kraften verkligen behövs kan man inte på den lita. Då behövs denna kraftiga Makita.

Att det bara tar 45 minuter att ladda är ju bra. Då kan man med ett batteri komma långt.
 
1. Jag tror det här är en haiku:

Starka skruvdragare,
Makita borrar genom,
Projekt blir klara.

2.

45 min.
 
1. Det skulle för en gångs skull vara kul att känna sig som en he-man (det har jag alltid velat men inte uppnått trots min övermogna ålder) tack vare att ha en 40-volts skruvdragare i händerna. Den skulle dock framförallt komma väl till pass under sommarens projekt när jag skall hålsåga ett antal 110 mm hål i samband med ett ventilationsprojekt. Till detta behövs ju en kraftig borrskruvdragare.
2. Ca 45 minuter.
 
1. Jag drömde en natt om att bygga ett egendesignat träkök, dagen efter beställdes materialet skulle vara fenomenalt med en ny skruvdragare men bra precision
2. 45min
 
1. Jag har snart avslutat ett påbörjat projekt, vilket inte är vad jag brukar göra. Nu lär jag hitta på något riktigt kul, och den där maskinen passar bra in på det jag smider på.

2. 45 minuter.
 
Skulle vara grymt med en 40v dragare för att kunna dra dubbelgängade ET-T och WT-T skruvar av längre och grövre sort. Har haft problem med det tidigare och slagdragare får inte användas.

Laddtid 45minuter
 
Har inte haft någon batterimaskin sedan 2006. Den jag hade då hade hopplös batteritid och allmänt slö.
Dags för att se hur utvecklingen gått framåt!

45 min
 
Jag håller på att bygga ut vårt hus och som stor novis har jag endast enklare och billigare maskiner som får kämpa. Tyvärr sjunger skruvdragaren från Ryobi på sista versen och i dagens läge med höga priser och räntor räknas varje krona. Så att vinna en proffsmaskin vore guld värt för mig.

Det tar 45 minuter att ladda.
 
80talshuset
45 minuter tar det att ladda upp med snabbladdningen.
Jag vill gärna vinna då vi blir husägare i juli med mängder av kul(?) projekt framför oss :D
 
1, När det nu närmar sig start på renovering av hus så är avsaknaden av en proffs skruvdragare stor, min "hobby" skruvdragare har dessutom gett upp det. Att vinna en Makita skulle passa ypperligt!

2. Laddtid ca. 45 minuter.

mvh,
Morgan
 
Jag håller på med våran altan. Det är något som vi velat ha länge men det har blivit framskjutet år efter år.. Men äntligen är det igång och att bara ha en skruvdragare med ett batteri är så förbannat drygt. Skulle verkligen vilja och ha en skruvdragare till för vårat altan bygge bli så mycket roligare då!



Svar: 2, 45 min
 
Svar: 45 minuter

Motivering: vred handleden/armen rätt illa för ett par år sedan när jag skulle borra ett större hål genom en stock. Sedan dess alltid varit lite skraj för de tyngre uppgifterna så det hade varit väldigt skönt att veta att man har AFT på dragaren som ninskar risken för vridskador.
 
Det tar 45 minuter
Jag har många projekt som behöver en kraftigare maskin för betonghålsåg
och för annat byggande med borrning i trä med flatborr ex.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.