Lånebelopp

Har varit inne och läst många recensioner här och olika bäst i test. Men har aldrig kunnat bestämma mig vilken jag ska köpa. De som många rekommenderar tillåter inte riktigt budget och då blir det så svårt att välja. Nu vore ju ett gyllene tillfälle att kunna vinna en. Perfekt inför kommande renovering av garage och att kunna hålla rent efter all jord som används vid frösådd.
 
1. Fixat
2. 3050000
3. Vore skönt att suga upp all skit på golvet och skicka den tillbaka till Riksbanken.
 
Det första man skulle fylla i var lånebelopp, redan där misslyckades jag då jag inte har något :D

Kärcher dammsugare har jag bara bra erfarenheter av, vi har en gammal här hemma men det vore ju kanon att slippa dra den till fritidshuset då och då om man kan vinna en ny och ha hemma så får den gamla stanna där.
 
  • Gilla
mnils
  • Laddar…
Lånebelopp

Har en bara en asksug att koppla min vanliga dammsugare, funkar men inte optimalt direkt när man renoverar.
Varit så perfekt med en grym grovdammsugare.
/Leif
 
Lånebelopp

Efter avslutad husrenovering är det skönt att äntligen kunna använda garaget till det som det är till för - en kul sommarbil! Då passar det fint med en riktig dammsugare för garaget som kan hålla rent och snyggt.
 
Lånebeloppet!

Jag har lovat påskhäxorna får ta våra kvastar och flyga till Blåkulla, så nu skulle jag behöva nåt annat att få bort damm och skräp vid sommarens projekt. Allt från att slipa båten och renovera inomhus. Vore perfekt med en grovdammsugare som dessutom i påskens färger så man skulle komma ihåg när man vann den.
 
Lånebeloppet
Har aldrig haft en grovdammsugare, har en gammal volta som luktar mögel och bränd motor, skulle verkligen vilja ha en dammsugare som man kan sätta i verktyg i så man slipper trycka på dammsugaren hela tiden.
 
U
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora en vinnare;).

Idag blir det @JSten med inlägg #20 som tar hem vinsten. Stort grattis till dig och glad påsk till er alla:D!
 
  • Gilla
  • Wow
boschkenta och 3 till
  • Laddar…
Wow, vilken avslutning på veckan, ska bli riktigt skönt att slippa den gamla från Lidl! Tusen tack!
 
Lånebelopp

Har ärv en stor gammal kåk (mindre herrgård) från 1800talet som kräver totalrenovering för el, va /avlopp
ytor som ska målas/tapetseras, nya badrum mm. Mycket gammal "skit" kvar från förra ägaren som hade samlarmani men ej städmani. Skytteltrafik till återvinningsgården och städa rent vartefter. Har börjat, men känner ett jättebehov av en rejäl grovdammsugare, som denna vinst, för att underlätta jobbet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.