Anders - Tänk på det gamla talesättet: man lär så länge man har en lever.
 
  • Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Eller; man lever längre än sin lärare...? :thinking:
 
K
Ja va fa.... Levern ska ha sitt.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Inställt flyg, standby biljett på ett flyg som avgår 30 min tidigare än vårt, mycket osäkert om vi får följa med. Sitter nu i flygstolen, gaaaaah, följt av ett aaaaaaah
 
richardtenggren
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Inställt flyg, standby biljett på ett flyg som avgår 30 min tidigare än vårt, mycket osäkert om vi får följa med. Sitter nu i flygstolen, gaaaaah, följt av ett aaaaaaah
Är det verkligen ett problem när man flyger privatjet?
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Workingclasshero och 7 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Har missat att sista boken i the Expanse är släppt, nu lider jag dock av teflonhjärna så jag har i princip glömt bort detaljerna i de tidigare åtta böckerna... Antar att det bara är att börja från början igen :oops:
Det är ju inte ett gaaaah, det är ju ett woop woop eftersom du får en anledning att börja om från början med historien! Amos ftw :cool:
 
Jumos Jumos skrev:
Det är ju inte ett gaaaah, det är ju ett woop woop eftersom du får en anledning att börja om från början med historien! Amos ftw :cool:
Ja egentligen är det väl inget problem, jag hillsr ju dem. Men det blir tredje gången gillt om vi bortser från tvserien :rolleyes:
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Ja egentligen är det väl inget problem, jag hillsr ju dem. Men det blir tredje gången gillt om vi bortser från tvserien :rolleyes:
Då kanske det är tur att det bara är nio böcker :rofl:
 
Jumos Jumos skrev:
Då kanske det är tur att det bara är nio böcker :rofl:
Nackdelen är att man inte får nått annat gjort på fritiden :oops:
 
  • Haha
Jumos
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Är det verkligen ett problem när man flyger privatjet?
Problem och problem... Nu får han ju en halvtimme extra att sitta på ballen. På ballen...
Å andra sidan måste det varit sjuuuukt jobbigt att gå upp en halvtimme tidigare. :sleep:
 
  • Gilla
dibb
  • Laddar…
engs
13th Marine 13th Marine skrev:
Ja egentligen är det väl inget problem, jag hillsr ju dem. Men det blir tredje gången gillt om vi bortser från tvserien :rolleyes:
Var det inte den, TV-serien, som fick fortsätta på Amazon Prime efter att den skulle läggas ner på någon annan kanal/nätverk, bara för att Jeff Bezos gillade böckerna och TV-serien? Har för mig jag läst nått om det.
Tänk bara, "Vafan, ska de lägga ner min favvoserie, nä då får jag gå in med x hundra miljoner dollar och se till de avslutar den så jag får se den klart."
 
  • Gilla
bakterie
  • Laddar…
engs engs skrev:
Var det inte den, TV-serien, som fick fortsätta på Amazon Prime efter att den skulle läggas ner, bara för att Jeff Bezos gillade bokserien och TV-serien? Har för mig jag läst nått om det.
Tänk bara, "Vafan, ska de lägga ner min favvoserie, nä då får jag gå in med x hundra miljoner dollar och se till de avslutar den så jag får se den klart."
Det är samma!
Jag tipsade ett par kollegor om boken "leviathan wakes", och de tipsade mig om Tv-serien "the expanse". 1min in på TV-serien så är igenkänningen total, går till bokhyllan och inser att det är samma.
 
richardtenggren
Vi hade dop idag, när vi kommer ut från kapellet så ser vi att någon parkerat in oss, vi som ska iväg och hålla i dopfikat på en hyrd resturang i närheten….
Då var känslan minst sagt GAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!, och kanske fanns det vissa starkare känslor där och då. Till råge på allt var det en jävla CR-V, en äkta jävla pensionärsbil tänkte vi, men pensionärerna var dock oskyldiga idag, orsaken var en omdömeslös blondin…
 
  • Ledsen
fremax
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
orsaken var en omdömeslös blondin
Prästen?
 
richardtenggren
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Prästen?
Haha nä!
Intill kapellet ligger ett Café som öppnade för säsongen idag också, så folk parkerade hur som helst och var som helst, dvs även där det inte gick att stå om man haft något omdöme. Bilen blockerade även infarten till ett hus…
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.