Ja, de erbjuder också trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Det vore väldigt roligt att vinna en paviljong då vi är nya husägare och har behövt prioritera att lägga pengar på att installera saker som jordfelsbrytare istället för att rusta upp vistelseytan i trädgården. Vi väntar tillökning i sommar och det vore mysigt att kunna sitta under paviljongen tillsammans med henne, speciellt om denna sommar blir så varm som den förra!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Yes, det finns både pergolor med plåttak och bioklimatiska pergolor!

Efter ett dopp i poolen vill man steka en stund i solen.
Men en kvart får räcker sen sin törst man vill släcka. Man tar sikte mot paviljongen innan huden börjar fräsa, med en god drink och spännande bok man vill läsa.
Så kommer sommaren bli om jag får vinna, annars får jag träna mer på att rimma.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Javisst dom har trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Med en vinst från DANCOVER
Behöver vi ej mer walk OVER
Till GRANNA
För då har vi en egen Santa ANA
Med vägg o TAK
Blir det ett härligt HAK
Som ger skydd o LÄ
Mot alla slags FÄ
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, de erbjuder både pergolor med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Vore lyxigt att vinna en fin pergola lagom till husinflytt Har spanat ett tag så håller tummarna för vinst!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, det finns!
Paviljongen är både snygg och funktionell. Jag vill gärna ha en paviljong på vårt landställe på Värmdö för att kunna njuta av dagarna och kvällarna lite längre, och slippa alla jobbiga mygg på midsommar!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja Dancover har både trädgårdspaviljonger med plåttak och s.k. bioklimatiska pergolor
vi har köpt paviljonger från Dancover i alla år men aldrig köpt en sådan lyxig :).
Den vi har nu behöver uppgraderas då tak och väggar blivit solblekta och läcker in vatten.
Och det skulle vara bra med en större paviljong så vi alla får plats .
vi använder den som matplats, vardagsrum, solskydd ,regnskydd ,midsommarfester, kräftskivor och skydd mot flygmyror ,getingar och myggor.
Håller alla tummar att vi vinner denna .
Trädgård med tältduk, trädäck, utemöbler, grill och blommor framför stuga på sommardag.
Personer tittar på fotbollsmatch i utomhuspaviljong med svensk flagga och mysig belysning.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
D09
Svar: Plåttak och bioklimatiska pergolor finns

Hade gjort sig fin på altanen när solen steker på :)
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Japp de har både plåttak o bioklimatiska pergolor.

Vore kul att ha denna för att
När barn o föräldrar ska firas
O kanske sällskapsspel liras
Kan jag mä hjälp av skruv o borr
Efter att ha satt upp denna vara torr
Njuta av god mat o dryck
O även högtalarens tryck
Låta solen värma sitt sinne
Istället för att vara inne
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar på frågan: Ja det gör dom!

Motivering: Jag villhöver verkligen en paviljong och denna var riktigt snygg.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja.

Det skulle passa oss perfekt eftersom vi älskar att vara ute och ännu inte har någon uteplats iordning än.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: plåttak och bioklimatiska pergolor finns att köpa!

Jag bygger altan för min tonåring. Denna skulle innebära att vi, oavsett väder, kan hänga tillsammans för spännande samtal eller han med kompisar! Fabolous ☀️
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Ja!

Motivering: Då vi ska få tillökning i Juni hade det varit fint att kunna ha med lill-tjejen på altanmyset. Vi bor högt och öppet med altan åt syd-väst och stekande sol hela dagen. Paviljongen skulle ge välbehövligt solskydd och göra att hela familjen kunde njuta av sommaren tillsammans på altanen när storasyskonen badar i den uppblåsbara poolen.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Yes, Dancover säljer tex San Pablo (Bioklimatisk pergola) och tex San Diego (med metalltak).

Den hade passat superfint till vår altan som förhoppningsvis är klar i sommar (om småbarnslivet tillåter det :crysmile:).
Fick slita ner ett ruttet altan-tak som ingick i husköpet, så någon slags ersättare för det vore guld.
Hade nog funkat bra att sitta och käka under, senare i sommar och kanske höst, med lite värmande eld.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja dom har både pergolor med plåttak och s.k. bioklimatiska pergolor.

Vinsten skulle passa perfekt på vår stora balkong som annars är oanvändbar med sitt svarta golv och avsaknad av tak. På 25 år har vi bara skakat mattorna över räcket..:p
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Japp det erbjuder dom.

Jag skall ha en stor 50-årsfest i sommar och denna skulle passa perfekt att ha baren och matservering under, om det är sol så blir det solskydd och om det blir regn så står personalen torra.
Sen skulle den efter det nyttjas med ett fint bord under med samma fördelar.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.