Du kan väl enkelt stänga av epostnotiser i dina profilinställningar?
 
S
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi tänkte inte igenom alla scenarier innan vi skickade det personliga meddelandet. Vi har nu inaktiverat push-notiser och mail ifrån just den konversationen.
Fast det kommer fortfarande notiser.
 
useless useless skrev:
Du kan väl enkelt stänga av epostnotiser i dina profilinställningar?
Ja det är såklart ett alternativ.
Synd bara att alla notiser för övriga trådar också försvinner då bara. Men får väl göra det som en tillfälligt åtgärd tills felet är åtgärdat (Eller tills dess att folk slutar skriva så mycket i den tråden :p)
 
Tröjan är jättefin. Men beställ en storlek större för de är små i storlekarna. ;)
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi tänkte inte igenom alla scenarier innan vi skickade det personliga meddelandet. Vi har nu inaktiverat push-notiser och mail ifrån just den konversationen.
15:21 droppade det senaste mailet in här iaf. :D
 
Tror det är så att byggahus maxar email skickande nu och det är kö på utgående, åtminstone verkar alla notiser släpa efter just nu...

Oavsett, tackar på förhand för tröjan :)

Edit, senaste meddelandet jag fick var skrivet av trähandtag och skrevs 14:07, men jag fick mailet 15:22...
 
  • Gilla
sinuslinus och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Du kan väl enkelt stänga av epostnotiser i dina profilinställningar?
Gjorde det men hjälpte inte.

Förmodligen kö på mailservern
 
Jag tyckte det var ganska kul ändå.
Påminner om en mejlkedja på gamla jobbet där någon hade skickat ett mejl till hela företaget förra året (!).
Ett företag med typ 100.000 anställda världen över…

Alla körde reply all, och efter ett tag var det en salig blandning av irriterade fransmän, tyskar, kineser, amerikaner, diverse mellanchefer som på olika sätt försökte förklara att det minsann var förbjudet att svara mer innan IT-avdelningen i Indien hade slängt tråden.
Men så klart blev det kö på Outlook-servern och spektaklet pågick i flera dagar, en ständig loop av irritation, pedagogiskt förklarande, diverse lösa hot om avstängning från Outlook, glada tillrop, och så klart många som inte ens fattade varför just de hade fått en inbjudan till någon obskyr kurs som minsann inte hade med dem att göra och var tvugna att protestera mot den här ”mejllista”. Protesterna skickades så klart genom att trycka… reply all… :cool:

Skönast var ändå en australier som tyckte det hela förhöjde tillvaron så pass mycket att han bjöd in alla som någonsin hade vägarna förbi att dyka in på en öl och lite bbq! :rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 19 till
  • Laddar…
galento
imported_Benno imported_Benno skrev:
Tröjan är jättefin. Men beställ en storlek större för de är små i storlekarna. ;)
Var ser man den ?
 
pjgb pjgb skrev:
Jag tyckte det var ganska kul ändå.
Påminner om en mejlkedja på gamla jobbet där någon hade skickat ett mejl till hela företaget förra året (!).
Ett företag med typ 100.000 anställda världen över…

Alla körde reply all, och efter ett tag var det en salig blandning av irriterade fransmän, tyskar, kineser, amerikaner, diverse mellanchefer som på olika sätt försökte förklara att det minsann var förbjudet att svara mer innan IT-avdelningen i Indien hade slängt tråden.
Men så klart blev det kö på Outlook-servern och spektaklet pågick i flera dagar, en ständig loop av irritation, pedagogiskt förklarande, diverse lösa hot om avstängning från Outlook, glada tillrop, och så klart många som inte ens fattade varför just de hade fått en inbjudan till någon obskyr kurs som minsann inte hade med dem att göra och var tvugna att protestera mot den här ”mejllista”. Protesterna skickades så klart genom att trycka… reply all… :cool:

Skönast var ändå en australier som tyckte det hela förhöjde tillvaron så pass mycket att han bjöd in alla som någonsin hade vägarna förbi att dyka in på en öl och lite bbq! :rofl:
Påminner mig om när CredoLund skickade ett massmail till minst 10årgångar teknologer där de ville man skulle ställa en fråga till Gud.
De urartade givetvis eftersom de glömt att sätta maillistorna som BCC.
Någon skrev och spelade till och med in en låt som de delade med sig :crysmile:
 
  • Haha
pjgb
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Påminner mig om när CredoLund skickade ett massmail till minst 10årgångar teknologer där de ville man skulle ställa en fråga till Gud.
De urartade givetvis eftersom de glömt att sätta maillistorna som BCC.
Någon skrev och spelade till och med in en låt som de delade med sig :crysmile:
”Får man ta hunden med sig in i himlen?”
 
  • Haha
Fotografen
  • Laddar…
B b8q skrev:
”Får man ta hunden med sig in i himlen?”
MC Godmail - Jag har fått mail

Här är rhymsen:

Refräng:
Åh gud, jag har fått mail.
Åh gud, jag har fått ditt mail.

--
Vers 1:
Åh gud, åh gud, varför mailar du mig?
Om jag frågar, vad kommer du säg?

Åh gud, åh gud, kommer min bön fram?
Eller har den fastnat i anti-spam?

--
Refräng

--
Vers 2:
Åh gud vad enkel biktningen har blitt,
sedan gud skaffa hundra megabit.

Åh gud, åh gud, är det söndag igen?
Kan vi ta nattvarden på msn?

---
Refräng.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Tror alla notiser dränerade min Apple Watch på batteri idag :crysmile:
 
WAAAAAAAGH!
Idag är det tänkt att vi ska hjälpa vänner att sätta ut och gjuta plintar till ett växthus.
Vaknar till ett väldigt smattrande på fönsterblecken. :sweat:
 
  • Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAGH!
Idag är det tänkt att vi ska hjälpa vänner att sätta ut och gjuta plintar till ett växthus.
Vaknar till ett väldigt smattrande på fönsterblecken. :sweat:
Då slipper ni vattna betongen!
 
  • Gilla
  • Wow
klaskarlsson och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.