Status
Inte öppen för fler kommentarer.
F
BirgitS BirgitS skrev:
Tydligen nödvändigt för dig men inte för Anders Malmgren.

Jag citerar nästan jämnt men i det här fallet när det mer var riktat till en pågående diskussion med flera personer och inte var något direkt svar på något eller några inlägg tyckte jag att sunt förnuft var att inte citera. Du får väl acceptera att olika personer anser att sunt förnuft är olika saker i ett visst sammanhang.
Intressant, så du bryter alltså ”nästan alltid” mot forumreglerna men är just är just forumreglerna du drar upp när jag käftar med dig. Skenheligare än en pingstpastor…
 
BirgitS
F fsn skrev:
Intressant, så du bryter alltså ”nästan alltid” mot forumreglerna men är just är just forumreglerna du drar upp när jag käftar med dig. Skenheligare än en pingstpastor…
Jaha, och vad ska man kalla dig som vräker ur dig olika tillmälen så fort som någon inte beter sig exakt som du vill?
 
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
F
BirgitS BirgitS skrev:
Jaha, och vad ska man kalla dig som vräker ur dig olika tillmälen så fort som någon inte beter sig exakt som du vill?
Jag kan inte hjälpa dig där, du får komma på nåt själv. Använd din fantasi…. Men skenhelig som en pingstpastor är taget så det får bli nåt annat.
 
Jag har fått rapporter om att det har börjat diskuteras politik här itråden, men det har det gjorts ända sedan inlägg #3 vad jag kan se. Vad säger ni, kan ni tänka er att diskutera att vi ska akta oss för rysspropaganda, eller ska jag stänga tråden? Jag tänker inte lägga en timma på att sålla bort politikinlägg och personliga påhopp, utan det är stängning av tråden i så fall.

/Moderator
 
  • Gilla
heimlaga
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Tydligen nödvändigt för dig men inte för Anders Malmgren.

Jag citerar nästan jämnt men i det här fallet när det mer var riktat till en pågående diskussion med flera personer och inte var något direkt svar på något eller några inlägg tyckte jag att sunt förnuft var att inte citera. Du får väl acceptera att olika personer anser att sunt förnuft är olika saker i ett visst sammanhang.
Du svarade aldrig på min fråga om du var pro NATO innan 2014/2022
 
BirgitS
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Du svarade aldrig på min fråga om du var pro NATO innan 2014/2022
Nej, eftersom det är totalt ointressant när det gäller trådens ämne.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, eftersom det är totalt ointressant när det gäller trådens ämne.
så ett nej då
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag har fått rapporter om att det har börjat diskuteras politik här itråden, men det har det gjorts ända sedan inlägg #3 vad jag kan se. Vad säger ni, kan ni tänka er att diskutera att vi ska akta oss för rysspropaganda, eller ska jag stänga tråden? Jag tänker inte lägga en timma på att sålla bort politikinlägg och personliga påhopp, utan det är stängning av tråden i så fall.

/Moderator
Jag uppfattade att tråden handlade om Sverige och Finlands ansökan om inträde i NATO och att utländska krafter nyttjar situationen för egna intressen, framförallt har Sverige utsatts på ett sätt som har höjt säkerhetsrisken här.
Nog är frågan politisk men kanske har hamnat på avvägar i vissa diskussioner.
 
BirgitS
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
så ett nej då
Jag hade svarat likadant oavsett vad min åsikt var då.
Häll dig till ämnet i stället, läs vad Marlen nyss skrev. Eller är du ute efter att tråden ska stängas?
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
Skärpning!
Nu skall vi återgå till ämnet.

Hur vi aktar oss för rysspropagandan och övriga hybridhot!
 
  • Gilla
13th Marine och 5 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Skärpning!

Nu skall vi återgå till ämnet.
Hur vi aktar oss för rysspropagandan och övriga hybridhot!
Bra!
 
H heimlaga skrev:
Skärpning!
Nu skall vi återgå till ämnet.

Hur vi aktar oss för rysspropagandan och övriga hybridhot!
Kanske har Finland varit utsatt för rysspropaganda i större utsträckning än Sverige, av förklarliga skäl, men den artikel du bifogat handlar om Erdogan och hans tilltag.
 
M mickef skrev:
Kanske har Finland varit utsatt för rysspropaganda i större utsträckning än Sverige, av förklarliga skäl, men den artikel du bifogat handlar om Erdogan och hans tilltag.
Du klarar på allvar inte av att se sambandet?

/Krille
 
K Krille4 skrev:
Du klarar på allvar inte av att se sambandet?

/Krille
Kan du förklara?
 
M mickef skrev:
Kan du förklara?
Vilket land föurom Turkiet har störst intresse av att sabotera Sveriges NATO-ansökan tror du?

Frågan är retorisk men för att underlätta så ger jag även svaret; Ryssland.

/Krille
 
  • Gilla
Blazermannen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.