LevaLivet LevaLivet skrev:
Verkar kosta lika mycket i svenska(?) onlinebutiker
[länk]

Ja där ser man! Då får jag be om ursäkt för att jag var lite iwrig:crysmile: får lära mig att googla nästa gång(y)
 
  • Haha
  • Älska
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
Biltema har ca 40% rabatt på vissa träskruv C4. Gäller nog något utgående sortiment och inte alla förspackningsstorlekar, så storpack kan vara dyrare än mindre förpackning.

Det var inte skyltat i Sisjön vilka skruv som var nedsatta, så man får titta i mobilen. Kanske är skyltat i andra butiker.

https://www.biltema.se/bygg/fastelement/traskruvar/
 
  • Gilla
orangeone och 6 till
  • Laddar…
Clas Ohlson kör 15%-kampanj online.

https://www.clasohlson.com/se/

Handla för över 600:- och använd koden 600helg15 tom. 230227, så får man 15% rabatt.
Inte jättemycket men alltid något.

Själv köpte jag 8 transport-hjul godkända för 120 kg styck, av vilka jag ska göra hjul till en del av Haki-ställningen.
Lite skillnad på 560:- (med befintliga bottenskruv) för 8 hjul, mot 10.000:- som man får ge för begagnade Haki.
Dessa ska bara köras på plana ytor inomhus.
 
  • Gilla
Afterquake
  • Laddar…
Stort installationskit för robotgräsklippare hos Jula i Lund. 2 paket kvar. 75% på reapriset =499kr

hade ändå tänkt dra om allt nu till våren när jag ska skaffa ny robot så blev ju bra pris

Installationskit för robotgräsklippare. Innehåller kabel, spikar och kopplingar. Används på 2000-6000 kvadratmeter yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Plåtbob och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
maer031 och 32 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag har flyttat två off topic diskussioner till egna trådar:

Om tips på pannlampa:
[länk]

Om Julas installationsklit för robotgräsklippare:
[länk]

I den här tråden tipsar vi om verktyg till bra pris och lägger en länk till tipset. För att diskutera respektive verktyg djupare, starta en egen tråd. Tack!

/Moderator
Mycket bra med en rensning!

Mina två tips försvann, spånade iväg lite mycket. Klistrar in något förkortat igen.

För er som har en Petzl nao eller nao+ säljs batter ut på XXL passade gamla nao men kanske någon begränsning?
Så iaf ett tips:
https://www.xxl.se/petzl-accu-nao-rechargeable-battery-laddningsbart-batteri-rod/p/1139957_1_style
62% rabatt.

Den nya ersättaren NAO RL till nästan överkomligt pris från Tyskland:
https://www.sportokay.com/de_de/petzl-nao-rl-genopladelig-stirnlampe.html
Med rabattkod FINAL15 landar den på 117,23 euro plus knappa 7 euro frakt till Sverige. 1800 är billigast jag hittat i Sverige.
 
  • Gilla
  • Haha
Patrik V. och 1 till
  • Laddar…
Inte mycket men alltid nåt.
10% på Clas Ohlson. (Online)
Webbsida för Clas Ohlson, erbjudande om 10% rabatt, använd kod 310EXTRA, villkor specificerade längre ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 5 till
  • Laddar…
Cheesen
  • Gilla
jbr och 5 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
[länk]

[bild][bild]
Sats med 2 st Pozidriv/slits mejsel...
Tack för den, hade dessutom en 100kr check som löpte ut idag så fick ytterligare 100kr rabatt på priset.
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Cheesen
S sin skrev:
Tack för den, hade dessutom en 100kr check som löpte ut idag så fick ytterligare 100kr rabatt på priset.
Ja jusst de ja... det glömde jag.. har ju 2 st 100 kronors checkar sen i julas att lösa ut... Nu får man gå tillbaks till Amazon en sväng till:)
 
FredrikR FredrikR skrev:
Inte mycket men alltid nåt.
10% på Clas Ohlson. (Online)
[bild]
Ett tips angående "endast online" är att man kan Sitta i bilen utanför och beställa online, med upphämtning i butik, de plockar på max 30 minuter om jag minns rätt, man får ändå rabatten. Jag har gjort det ett par gånger när de haft sin 20%rabatt.

En gång gick jag t.om runt i butiken och la saker i den digitala varukorgen (var lite saker jag ville känna och klämma på) och sedan gjorde beställningen, gick till Ica och handlade middag, och sedan hämtade sakerna. som var färdigplockade, Perfekt.


/Jocce
 
  • Gilla
  • Haha
MasMats och 16 till
  • Laddar…
Patrik V.
Cheesen Cheesen skrev:
Nu blev jag ju snål i höstas och köpte en annan pannlampa till mina kvällspromenader med hunden... men jag har lillebror till H8:an (Tror den heter H7) och den gillar jag skarpt. 535 kr är ju typ nära 200 kronor mot andra priser jag sett... Den fanns i butik i höstas för tusenlappen när jag kollade då.
[länk]
[bild]


nu kanske ni undrar vad jag köpte i stället för en H8R? I höstas köpte jag denna:
[bild]
Den är otroligt bra med tanke på priset... Det var mer på vinst och förlust som jag klickade hem de i stället för Ledlensern... Gillar att den sprider ljuset ordentligt. Perfekt kompis i fickan. Om man vill ha focus så lyser den inte lika bra som ledlensern men hur ofta behöver man det när man är ute och promenerar eller för den delen när man mekar med bilen. Det är ju just det där att få ett stort område i sin direkta närhet upplyst som är värdefullt.
[länk]
Håller med om att den är grymt bra och lätt på huvudet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.