Vår katt blev inlåst i kattvinden (!) av byggare som inte hade där att göra. Vi var bortresta så katten var där en vecka, utan mat och vatten. Hon tittade lite grinigt när jag släppte ut henne.
 
  • Wow
  • Gilla
  • Ledsen
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Okej då Anna, inte ska vi väl argu mentera om en sådan sak. Kanske har du rätt. Man parade i telefon och missade eller något annat. Vatten under broarna. Pis.
Ja, telefonsex tar gärna fokus från byggande av tak.
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Inte ett hål i taket vid lampan (under) som du kan försöka fippla ut den igenom.. ? (ursäkta om ni redan avklarat den frågan, läste inte.. såg bara krysset på bilden)
 
  • Haha
hakan_975 och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Inte ett hål i taket vid lampan (under) som du kan försöka fippla ut den igenom.. ? (ursäkta om ni redan avklarat den frågan, läste inte.. såg bara krysset på bilden)
Läs alltid hela tråden innan du svarar...



H hakan_975 skrev:
Kan bara meddela att jag har tagit upp ett hål och plockat bort den så caset is closed.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
M Magnus N Andersson skrev:
Så här skulle jag göra: åk till Biltema och köp en inspektionskamera och en böjbar gripklo, borra två 10 mm hål under lampan och gå in och gör lite titthålskirurgi! Kostar nästan inget och ingen synlig skada. Lycka till oavsett hur du gör! :)

[länk]

[länk]

Ett annat alternativ är att man läser tråden innan man svarar... :geek:

H hakan_975 skrev:
Kan bara meddela att jag har tagit upp ett hål och plockat bort den så caset is closed.
 
  • Haha
Dowser4711 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.