Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 324 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 403 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 423 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Ren chansning på sista frågan då jag vägrar vara del av en enkel klickkampanj.
 
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Vad heter byggskivan? [länk]

Väldigt dålig bild på golvspånskiva, sponten ser inte ut som på en golvspånskiva?
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 560 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 554 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Lätt denna gång!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 561 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 636 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Hus tomte
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 708 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 680 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 749 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 755 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 861 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 796 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.