AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 657 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 167 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 390 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 691 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 703 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 713 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
9/10
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 749 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 761 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 191 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 443 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Är inte Masonite ett varumärke? Kan inte säga att jag ser det är det märket på skivan... Var det en kuggfråga?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 804 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.