År 2000

Baterierna till min skruvdragare sjunger på sista versen, så jag står i valet och kvalet om att köpa nya batterier eller byta maskin helt. Att vinna en ny Festool skulle ju vara ett mycket bra tredje alternativ!
 
År 2000.

Som nybliven hemmansägare och tvåbarns pappa behövs det en rejäl skruvdragare för att fixa alla projekt som det nya huset har att erbjuda.
 
svar: år 2000

Nyss köpt vårt första hus, jag och min sambo.
Ett hus med direktverkande el, gjutjärnsavlopp och massa andra jobb. Vi ska riva ut hela huset och lägga vattenburen golvvärme. Allt detta ska vi i stort sett försöka göra själva och då behöver vi många verktyg och finns ju inga bättre än festool så denna skulle göra sig bra i våra händer :D
 
Svar: År 2000 byttes namnet.
Jag hade tidigare en likadan Festool skruvdragare men den blev tyvärr stulen och jag saknar den fruktansvärt mycket. Vore fantastiskt att få en sån i mina händer igen.
 
År 2000 ändrades namnet.

Hade varit bra med en egen skruvdragare då mannen hela tiden lägger beslag på den vi har idag.
 
År 2000

Jag har 2 små grabbar som är 3 och 5 som är bygg tokiga. Vi ska bygga bokhyllor och leksaksförvaring ihop till deras rum och denna maskin skulle vara perfekt jämfört med en gammal klumpig makita som kräver en tyngdlyftare för att hantera :)
 
Svar: År 2000.

Jag älskar att bygga saker. Verandor, carport, pergolas, staket...allt. Detta sliter såklart på maskinerna. Jag skulle vilja hjälpa min syster att bygga en fin veranda och ett entrétak, men min gamla Makita kommer inte klara den bataljen. Med en skruvdragare från Festool kan jag hjälpa syrran att få en fin veranda och att göra det med stil. Och allt detta utan att ruinera mig.
 
År 2000.

Jag brinner för att borra och skruva. Min gamla Ryobi är inne på sista versen så en liten Festool hade suttit fint i handen. :)
 
Redigerat:
U Ulrika M.M skrev:
Festool från 2000
 
Svar: 2000

Min gröna borsh är på väg att ge upp så en ny Festool står högt på önskelistan
men efter Decembers Elräkning ser det ut att återigen bli en bosh om jag inte vinner denna fina Festool förstås
 
År 2000.

Sitter fast i Festool "träsket" sedan 20 år, tänkte lura in sonen.
 
År 2000.

Jag skulle tacksamt ta emot denna då jag har en skruv som är lös...
 
År 2000

är mitt i ett stort projekt med att bygga dubbelgarage i souterräng. Haft mkt nytta av byggahusforumet och allt klokskap som finns samlat då garaget har varit komplext och konstruktör har behövt anlitas. Mycket gör jag själv dessutom. Dessutom är budgeten spräckt, nuvarande skruvdragare dålig, och pengarna börjat sina.
 
År 2000 blev det Festool

Som relativt nybliven ägare till stugan jag bor i. Som har stora behov för att få till allt.
Och efter att jag blev tvungen att lägga ner min renoveringsbudget på en oväntad vattenskada.
Så är min dröm om att ha egna bra rejäla verktyg.
Så att kunna vinna i den här tävlingen hade hjälp mig i min resa mot framtiden och jag hade ödmjukt tackat alla husgudar och er!

Må så ske
 
Året var 2000.
Då jag ska renovera mitt hus med bl.a. nytt kök och en altan på ca 30 kvm, så skulle den maskinen sitta som en smäck.
Och den skulle få visa vad den går för.
Lycka till alla mina medtävlare.
MVH
Anders Tegefeldt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.