P
N norddal skrev:
Jag tänkte inte svar mera här men när du far med lögner kan jag inte låta bli, har aldrig kalla någon idiot, bara lämnat fakta som finns att läsa på nätet,
I've got news for you. Allt som går att läsa på nätet är inte fakta.
Men förstått i denna tråd får man bara ha en åsikt synd att inte andra sidan av myntet går att diskutera.
Hänvisa gärna till de fakta du åberopar. Då finns det en chans för andra att ta ställning till det du påstår. Enbart ett påstående gör ingen sanning.
 
  • Gilla
Nissens och 2 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Inte på ställen som ljuger medvetet för att tjäna pengar i alla fall, till skillnad från dig (utgående från vad du skriver).

Jag har grundläggande kunskap i biologi sen årtionden vilket du skulle behöva eftersom du inte vet att det är omöjligt för en RNA-sträng att ändra cellernas DNA. Vilket ju är tur för annars skulle ju vårt DNA ändras femtioelva gånger om dagen.

Jag har läst väldigt många forskningsstudier, som inte kommer från läkemedelsföretag förstås, under pandemin. Hur många har du läst?
Jag lider med dig i din Sisyfosuppgift att slå tillbaka mot irrläror. Hur orkar du?

Alltså, den här tråden hade blivit raderad på Flashback, jag garanterar. Men kul att BH har såpass högt i tak, det är inte vanligt numera.
 
  • Gilla
Nissens och 4 till
  • Laddar…
Nissens
P pmd skrev:
Jag minns inte längre när jag förstod att tomten inte var på riktigt, men jag har ett vagt minne av att jag blev besviken. Varför vill du göra norddal besviken?
Jag såg det inte på det viset. Det var nedrigt av mig att göra så. Tack för insikten. :)
 
  • Gilla
pmd
  • Laddar…
T Texan skrev:
Vet inte om det passar in men frågan jag ställer mig, varför skulle jag som renblodig visa "snällhet" mot de som försökte tvinga mig att ta detta obeprövade preparat?
[länk]
"Renblodig" är ett rasbiologiskt begrepp. Malhotra är en charlatan.

Hela ditt inlägg är direkt olämpligt. Tänker inte ens bemöda mig att kolla vilket skitinlägg från den där dyngspridaren du länkar till.
 
  • Gilla
  • Haha
Blazermannen och 7 till
  • Laddar…
Fairlane
T Texan skrev:
Vet inte om det passar in men frågan jag ställer mig, varför skulle jag som renblodig visa "snällhet" mot de som försökte tvinga mig att ta detta obeprövade preparat?
[länk]
Är frågan varför du ska vara snäll mot någon som vaccinerat sig?
Det är väl upp till var och en. Jag försöker vara snäll mot de flesta som ch delar inte in folk i renblodiga eller inre. Sen att vaccinet skulle vara otestat.... Misstänker att du inte använder någon form av medicin med den inställningen
 
  • Gilla
Blazermannen och 3 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Är frågan varför du ska vara snäll mot någon som vaccinerat sig?
Det är väl givet i frågan? Men jag kan förtydliga, de som på något sätt diskriminerat mig p.g.a. min medicinska status!
 
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
timmelstad timmelstad skrev:
"Renblodig" är ett rasbiologiskt begrepp. Malhotra är en charlatan.

Hela ditt inlägg är direkt olämpligt. Tänker inte ens bemöda mig att kolla vilket skitinlägg från den där dyngspridaren du länkar till.
Inget jag förväntade mig heller faktiskt, har förstått att du har väldigt mycket att vinna på narrativets linje.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
T Texan skrev:
Det är väl givet i frågan? Men jag kan förtydliga, de som på något sätt diskriminerat mig p.g.a. min medicinska status!
Du gör som du vill. Om du vill gå runt och vara irriterad och otrevlig mot personer så är det din rätt att vara det.
 
  • Gilla
Blazermannen och 5 till
  • Laddar…
T Texan skrev:
Inget jag förväntade mig heller faktiskt, har förstått att du har väldigt mycket att vinna på narrativets linje.
Du har verkligen inte "förstått" någonting.
 
  • Gilla
  • Haha
Blazermannen och 7 till
  • Laddar…
T Texan skrev:
Wow, biologiskt vapen!!!
[länk]
Varning: Innehållet i tweeten kan anses vara en konspiration ;)
Hur skulle ett vaccin kunna vara ett vapen?
Det skulle väl inså fall vara ett Motmedel mot ett ”viruelt vapen”?

Högrisklabbet i Wuhan där man misstänker att viruset kan läckt ut av misstag forskade på motmedel mot virus som militärt vapen, inte på att utveckla virus som vapen för krigsföring.
Det har jag läst på internet. Blir det sant om jag vittnar under ed?
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
T Texan skrev:
Wow, biologiskt vapen!!!
[länk]
Varning: Innehållet i tweeten kan anses vara en konspiration ;)
Wow, någon som har en helt osaklig uppfattning om något vittnar om det "under ed".

Gillar särskilt när någon frågar om tips på vad man ska ta som motmedel om man redan vaccinerat sig och får svaret "Ivermectin"
 
  • Haha
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Blodsoppen
Jaha, då får vi inte tycka olika om covid. Vi blev hit slängda av moderator.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.