H HejsanSvejsanJa skrev:
Haha.

just nu är det faktiskt dödläge där entreprenören kliar sig i skägget och funderar på om de ska såga sönder fanskapet eller lägga om direkt.
Det råder åtminstone inga tvivel om hur fel trallen är, vad det verkar, tack och lov… fingers crossed eller vad de säger
Tack för att du håller oss uppdaterade! Så många trådar så få slut! Så fortsätt!
 
  • Gilla
HejsanSvejsanJa
  • Laddar…
H HejsanSvejsanJa skrev:
Har byggt hus och i entreprenaden, vilken vi själva inte fått upphandla utan fått nåt slags kontakt med fan och hans moster, ingick en altan i thermowood.

detta ska som jag förstår läggas med distans, då det tvärtom mot vanligt virke sväller.
Här har ”hantverkarna” lagt det dikt an vilket gör att det spricker..
De har dessutom lagt den rillade sidan ner..kompetensen genomsyrar ju hela alltet så att säga.

det som ändå gör mig mest arg är att vi har en (blivande) isränna utanför altandörren, min lekmannagissning är att det saknas fall på altanen..


Vad hade ni gjort?
De tyckte jag kunde borra hål och sanda i vinter men det hoppas jag ni förstår är uteslutet.. De ska ju få åtgärda eländet men era bästa tips mottages tacksamt.
Om ni vill kan man lägga klinker 3-4 mm mellan ingen fog plattor ligger på fötter Transparent kvadratiskt bord på grå matta, reflekterande yta, suddiga objekt, designmöbel, samtida kontorsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.