Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 864 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag håller mig till lampbyte i vanlig ordning.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
10/11. Eftersom frågan var vilken den största man kan ha är och jag känner minst en person med 63A valde jag det alternativet.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
10/11. Eftersom frågan var vilken den största man kan ha är och jag känner minst en person med 63A valde jag det alternativet.
Frågan var, lägg märke till att ordet "vanligen" är med i frågeställningen. Inte vad som är möjligt.

"Vilken är vanligen den högsta möjliga mätarsäkringen för en villa?"
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
Frågan var, lägg märke till att ordet "vanligen" är med i frågeställningen. Inte vad som är möjligt.

"Vilken är vanligen den högsta möjliga mätarsäkringen för en villa?"
Jag säger inte ens att frågan är felaktig utan kommer bara med bortförklaringar för varför jag hade ett fel.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
K
  • Gilla
Lidd
  • Laddar…
Full pott!
Tack till redaktionen (och givetvis även Bo Siltberg) för att de tog in en expert för att konstruera quizet. Standarden på frågorna var överlag högre än vanligt,
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
S
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 130 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"

Glömde dock posta första omgången jag gjorde. Hade fel på frågan angående största huvudsäkring.
Vet en som har 35A till sin helt vanliga Villa. Så jag vet inte om hans hus klassats om till något annat eller om frågan är fel? För 35A kan man då ha :D
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.