Patrik440 Patrik440 skrev:
[bild]
Det fick mig att tänka på en äldre kompis som skulle ragga på lite brudar under en dans i Folkets Park i början av 70-talet och frågade flickorna han dansade med om de skulle med ut och åka en sväng.

De frågade såklart vad han hade för bil. Ja, sånt var viktigt förr.
Ford '58, svarade han, och tjejerna sken upp och följde med ut mot parkeringen. De vände däremot snabbt tillbaka in i Folkparken när de insåg att det bara var en sketen Taunus :D
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Kkvpyjj.png
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Blodsoppen
AndersPS AndersPS skrev:
Dags att läsa Aftonbladet
[länk]
Vi lever i ett sjukt samhälle:thinking:
 
  • Arg
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Vi lever i ett sjukt samhälle:thinking:
Baserat på att män kan men slipper undan?
 
AndersPS AndersPS skrev:
Dags att läsa Aftonbladet
[länk]
Hur gick det?
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Hur gick det?
Kolla aldrig en bra story!
 
  • Gilla
dilemma och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn
AndersPS AndersPS skrev:
Baserat på att män kan men slipper undan?
Enligt uppgift ska amningen vara en rätt mysig stund som både bildar starka band till barnet och bidrar till böttre sömn. Så det är väl inte så mycket slippa, utan missar.

Huruvida provokatören lyckas med robot konvertera till amma återstår väl dock att se?
 
Unikt namn Unikt namn skrev:
Huruvida provokatören lyckas med robot konvertera till amma återstår väl dock att se?
Artikeln skrevs 2009... Men det står i och för sig att det krävs långvarig stimulans så det kanske pågår än?
 
  • Haha
BSOD
  • Laddar…
useless useless skrev:
Hur gick det?
Vi får väl anta att Ragnar inte var så lämplig att bli pappa till fler....
 
useless useless skrev:
Hur gick det?
Aschberg fick sig om jag minns rätt ett gott skratt. Så vi kanske börjar närma oss humor igen.

Äntligen!
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
S
Jag tyckte mycket om att mata mina barn med ersättning i nappflaska när de var bebisar, man får ju göra det man kan, när man har så usla körtlar. Men jag visste inte om gadget boobs då… Två män med anordningar för att mata barn, en med nappflaska i sele och den andra med en bröstliknande behållare.
 
useless useless skrev:
Artikeln skrevs 2009... Men det står i och för sig att det krävs långvarig stimulans så det kanske pågår än?
Det står också att artikeln uppdaterades 2019, men frågan om hur det gick, som borde vara det enda riktigt intressanta, har de inte uppdaterat/besvarat.
 
Man i kostym med allvarligt ansiktsuttryck går i en korridor, överst text som nämner frusen vodka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Blazermannen och 15 till
  • Laddar…
Sir Vääs antar utmaningen :crysmile:
Älskar den här typen av reklam :ok:
 
  • VIRRMÖ LED-plafondlampa monterad på tak framför en stängd dörr, omgiven av en mörkgrön vägg, pris 399 kronor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Morgonskiftet och 20 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.