H
Prismatcha mot hornbach för 10% till
 
  • Gilla
Skogsmusen och 1 till
  • Laddar…
E EKAB skrev:
Makita DDF484z för 990 på Netonnet:

[länk]
OBS att NetOnNet inte ger extra garanti på Makita, är inte officiell återförsäljare.
 
  • Gilla
tensiden och 1 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Bosch GSR 18v-60 i l-boxx med laddare och två 4ah procore för 2138 kronor (med moms antar jag). Först till kvarn..

[länk]
Törs man handla där?
 
Intressant site iallafall, har inte sett den förut. Man handlar väl egentligen direkt av butikerna som har utförsäljning?
 
  • Gilla
dgh
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Törs man handla där?
Har Klarna godkänt dom så lär det vara säkert känns det som
 
M
D dgh skrev:
Kap- Geringsåg EMS216S-LSG från Ryobi på 1500W är utrustad med stativ, utdragbar -slide funktion, nätdriven laser samt LED-arbetsbelysning

2299 kr istället för 2999 kr. Vad tror ni om denna?
[länk]
Jag har en liknande Ryobi såg sedan 6år och den funkar att kapa med men det finns en del brister. Spånuppsamlingen är i stort sett obefintlig, även med dammsugare inkopplad. Lasern funkar fint i början tills du sågar tryckimpregnerat då sätter de kladdiga spånen igen lasern så den inte syns längre. Lasern är också i princip omöjlig att kalibrera. Inställningen för sågdjup är rätt kass och håller inte inställd höjd så det är inget du sågar dados med. Det stativet verkar opraktiskt till en kap du vill ha ett med utdragbara gejdrar så du kan kapa långa reglar och golvplank. Så frågan är som vanligt hur mycket du kommer använda den och hur mycket du är beredd att slanta upp.
 
  • Gilla
dgh
  • Laddar…
O olofh skrev:
rätt ok pris tror jag
Makita DDF484Z | NetOnNet
Står redan längst upp på sidan.
 
E EKAB skrev:
Makita DDF484z för 990 på Netonnet:

[länk]
Kanske värt att köpa en till 484, lär ju bli 10% billigare via Hornbach?
 
  • Gilla
EKAB
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Bosch GSR 18v-60 i l-boxx med laddare och två 4ah procore för 2138 kronor (med moms antar jag). Först till kvarn..

[länk]
Ordinarie pris 5345kr är ett stort skämt!!
 
H
nimhed nimhed skrev:
Ordinarie pris 5345kr är ett stort skämt!!
Är väl ordinarie pris på beijer som de säljer åt.
 
nimhed nimhed skrev:
Ordinarie pris 5345kr är ett stort skämt!!
Det må så vara men drygt 2000 är ju ett bra pris ändå för paketet :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.