A
1. Familjen kommer att känna sig trygg och sova gott om natten.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Ett kamerapaket är precis vad jag behöver för att kunna övervaka mina barn så de inte röjer sönder huset.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Med tre barn i övre tonåren ser jag ett behov att övervaka barskåpet. Hustrun tycker att den andra kameran ska övervaka skafferiet så att jag inte äter upp alla kakor i smyg för att sen skylla på barnen…

2. Bostadstyp.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1. Jag lägger ofta bort glasögonen, fjärrkontrollen, nycklar osv. Så jag hoppas att kameraövervakning skall hjälpa mig att spåra upp dessa prylar effektivare.
Sen har jag hört att det också är bra ur brottsbekämpande syfte, och det är ju också väldigt positivt.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi bor i ett hus i skogen och mina barn är mörkrädda, det skulle få dom att känna sig tryggare.

2. Bostadstyp.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Detta skulle vara perfekt för oss nu när valpen börjar bli stor och vi kan lämna den själv hemma. Att se vad den gör när vi studerar skulle vara en skön trygghet!

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1. Eftersom jag har haft ett flertal objudna gäster senaste året på gården så önskar jag vinna detta övervakningssystem för att få mig och mina barn att känna oss lite tryggare i hemmet.
2.Svaret är Bostadstyp

(y)(y)(y)
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Orientexpressen
1. Fler ögon som ser behövs då min son och jag för en tid sedan såg en person som betedde sig väldigt konstigt och som sonen en liten stund senare upptäckte att han smög omkring och letade efter något längs med buskagen, vilket var ett märkligt beteende med tanke på att det var kväll. Antagligen var det någon typ av narkotikagömma som han letade efter. Det var verkligen inte någon trevlig upplevelse, ryser bara jag tänker på det.

2. Vilken typ av boende som man har.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U
Då var tävlingen avslutad. Wow, vad roligt med så många tävlande som det varit denna gång!
Efter att ha gått igenom alla fina motiveringar har det blivit dags att avslöja dagens vinnare *trumvirvel*:

- inlägg #16 av @P-plats :). Stort grattis till vinsten!

Önskar alla en härlig fredag, en ny tävling kommer upp inom kort!
 
  • Gilla
TheGrayLady och 2 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad. Wow, vad roligt med så många tävlande som det varit denna gång!
Efter att ha gått igenom alla fina motiveringar har det blivit dags att avslöja dagens vinnare *trumvirvel*:

- inlägg #16 av @P-plats :). Stort grattis till vinsten!

Önskar alla en härlig fredag, en ny tävling kommer upp inom kort!
Tackar för detta, riktigt kul!
 
  • Gilla
Totte lille och 1 till
  • Laddar…
Har idag hämtat ut min vinst och börjat kolla på prylarna. Första intrycket är riktigt positivt.

Person håller en förpackning med säkerhetskameror från Anker Eufy i ett rörigt garage.

Tack Byggahus för vinsten!
 
  • Gilla
Ludde67 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.