1. Vi har flyttat in i hus längst ner på gatan. Så ingång till förråd/garage finns på baksidan med och ett skogsparti där det blir kolsvart ute nu under vintern. Har tänkt att köpa en kamera men andra prioriteringar har hamnat före med dagens skyhöga priser.
Så om jag vinner denna hade det lättat jättemycket på min oro.

2. Frågan är vilken bostadstyp man har
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Fördelaktigt smidigt sätt att bevaka runt nybyggda stugan då det finns lite bus i byn.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Efter att i flera år haft problem med inbrott i min stuga har vi nu ett ansikte på inkräktaren men himmel så fantastiskt att kunna få eländet på film också så det blir lättare att få fast boven!

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1.Ska flytta ut på landet och det skulle kännas tryggt med en övervakningskamera då omgivningen är helt mörk, inga lampor där heller:)

2.Bostadstyp.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.


För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.

1. Behöver övervaka min ved så att ingen tar den i dessa kristider.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Man vet aldrig vad som komma skall!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Grannen har nyligen haft upprepade inbrottsförsök, och vi är precis nyinflyttade & mitt uppe i en totalrenovering med ganska smala resurser, så en sånhär hade varit toppen för oss i detta läget. Hade känts mycket lugnare när vi ungefär hemma!

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Just kameror är inget jag tagit tag i ännu i vårt annars ganska smarta hem. Så detta skulle vara intressant, och kan säkert leda till fler inköp.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.Våra kassa D-link kameror vars ända fördel var att de var billiga, har nu tappat även den fördelen. D-link har nämligen nu bestämt sig för att ta betalt för sin tidigare dåliga men gratis molntjänst...
Är nu på jakt efter kameror som gör skäl för sig.



2. BOSTSDSTYP, Villa
 
Redigerat:
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.Det skulle vara perfekt att kunna övervaka carport och uterum nu när vi går mot mörkare tider.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Har haft inbrott i villan för några år sedan och nu när vi börjat åka till vårat fritidshus blir villan obevakad. Ett larm skulle kännas tryggt att ha. Inga fler oönskade överraskningar när man kommer hem..
Fråga 2 = Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.[/Q
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1) Jag behöver ha koll på vad som rör sig utanför ytterdörren
2) Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Jag vill ha koll på om det kommer in folk på tomten.
Hantverkare som säger att de gjort något åt en fast man inte märkt att de varit där.
Bud som lämnar saker.
Om det skulle hända något när man är borta - en gardenafördelare släpte från utkastaren nu i somras och fullt flås på vattnet.

Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Har ingen som helst övervakning nu och behöver tidvis vara borta. Skulle vara guld att få extra ögon
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag bara måste få veta, är det grannen som snor mina jordgubbar, nu äntligen ska jag få svar.
Eller jag får nog vänta till sommaren

2. bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.