U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Bor på landet och har haft inbrott, men främst är jag nyfiken på alla djur som besöker mig, verkar vara en strid ström och vore kul att få se dem tydligt

Bostadstyp var det senast jag fyllde i samt även denna gången så det får bli Bostadstyp jag svarar
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Håller på att bygga hus vilket gör det svårt att både vara på plats samt att låsa in allt.
Kamera hade gjort morgonkaffet så mycket lugnare när jag kan se att saker står kvar där jag lämnade dem. :)
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Eftersom ombyggnaden lider mot sitt slut ,så e det larmet som e på gång ,,o då detta tillfället vore ju toppen att vinna !!!
Fråga /svar. är , Bostadstyp ,
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vill gärna ha lite koll på när barnen kommer hem från skolan när jag är på jobbet så en kamera riktad emot entré dörren och få en notis när de är hemma hade varit perfekt.
Även sätta en kamera på baksidan av huset nu när mörkret kommer tidigare och många inbrott i närheten som gör att man behöver vara extra vaksam. Att det är trådlöst och har lång batteritid är ju superbra!

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Ha en kamera mot vår insynsskyddade baksida där förråd och friggebod står. Även för att fånga rådjuren på film som brukar dansa på altanen. Dessutom har sonen en förkärlek att kasta leksaker från altanen ner i buskaget (en grön vägg), hade varit gött med riktning när man ska leta leksaker

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vårt hus baksida är väldigt lätt att ta sig ostörd till. Det har kommit ovälkomna gäster förut den vägen och det vill vi inte vara med om igen.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag bor på en ö så inbrottsrisken är inte så stor, men det vore fint att kunna hålla koll på båten utan att behöva gå ut i höststormarna.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Ensamstående kvinna med döv (och allt för människokär) hund boendes i område med många droganvändare (som gärna knarkar i närheten av min ytterdörr så fort dom handlat av grannen) och langare.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Med nybyggt hus så vill vi gärna ha den lilla extra säkerheten som övervakning kan ge.
2.Vilken typ av boende har du?
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Då jag ofta jobbar långa dygnspass inom vården skulle det kännas tryggt att kunna se vad som pågår där hemma under de tider huset står tomt. Har länge haft planer på övervakning men tyvärr har inte ekonomin tillåtit det än.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1) Vårt hus står obevakat i stan när vi bor ute vid sommarstugan. Vore perfekt att kunna hålla koll på distans så inga ovälkomna gäster rör sig runt huset eller garaget.

2) Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Som nybliven husägare i dagens samhälle är man lite extra nojig. Har kollat på och beställt ringklocka från Eufy så detta hade ju varit perfekt.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
T
1. Ta dom där vedtjuvarna på bar gärning.
Anar att det är grannen tyvärr.
2. Bostadstyp.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

1. Det är mycket inbrott i området vore tryckt att ha koll på min tomt
2. Bostadstyp
-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
1. För att mitt är tydligen inte längre bara mitt utan även ditt som nu kommer fastna på bild

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.