A
T Titagurgi skrev:
Nej.

Trump suger av Putin.

Visst, här kallar han ryssen för fienden och vill att alla bidrar med 2procent av sitt BNP till Nato. Du är naiv. Precis som Reinfeldt och Merkel. .. och nu är vi här..

 
Bengt1964 skrev:
Visst, här kallar han ryssen för fienden och vill att alla bidrar med 2procent av sitt BNP till Nato. Du är naiv. Precis som Reinfeldt och Merkel. .. och nu är vi här..

[media]
Naiv?

Tyskland har infört 3 års fängelse för folk som sprider ryska lönger.

Tkr Sverige borde göra de med.

Slava ukraini.
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
A
T Titagurgi skrev:
Naiv?

Tyskland har infört 3 års fängelse för folk som sprider ryska lönger.

Tkr Sverige borde göra de med.

Slava ukraini.
Du svarar med nått annat.
Du skriver att Trump suger Putins kuk.
Jag skickade två klipp där han skäller ut Tyskland och Nato för att de inte rustar upp mot ryssen och för att tysken gör sig beroende med rysk gas. Ska du få tre års fängelse tycker du?
 
Bengt1964 skrev:
Du svarar med nått annat.
Du skriver att Trump suger Putins kuk.
Jag skickade två klipp där han skäller ut Tyskland och Nato för att de inte rustar upp mot ryssen och för att tysken gör sig beroende med rysk gas. Ska du få tre års fängelse tycker du?
Finns oberoende källor och utredningar som pekar på att Putin stödde Trump med pengar.

Slava ukraini.
 
A
T Titagurgi skrev:
Finns oberoende källor och utredningar som pekar på att Putin stödde Trump med pengar.

Slava ukraini.
Lägg ner nu.
Hans sakpolitik är vettig.
Tycker du Merkels eller Sveriges politik är vettig?
 
O [old rusty] skrev:
En av två
Ryssarna:
För att hota, mobba, anektera annat land eller för att kunna spela norge-ledningen och sen säga "vi råkade också ut för det!!1!".

USA:
Dom har sagt att NS2 aldrig skulle bli av om Ryssland gick in i Ukraina. Kanske bara ett sent uppfyllt löfte? Nu när Tyskland verkar klara denna vintern.

Lite 50:50 för min del. Skulle inte bli förvånad oavsett vem av dom två.

Högoddsare: Schweiz. :)
Kolla vad Biden sa om nordstream redan i februari. Dem ända som tjänat på detta är USA som nu säljer gas till Europa
 
T Titagurgi skrev:
Tyskland har infört 3 års fängelse för folk som sprider ryska lönger.
Detta kan du inte belägga för det är fel. Du tappar all trovärdighet. Sluta nu.
 
  • Gilla
Ulltand och 1 till
  • Laddar…
Stizze80 Stizze80 skrev:
Kolla vad Biden sa om nordstream redan i februari. Dem ända som tjänat på detta är USA som nu säljer gas till Europa
Nej.
Rysstroll.
 
  • Gilla
Ulltand
  • Laddar…
Stizze80 Stizze80 skrev:
Kolla vad Biden sa om nordstream redan i februari. Dem ända som tjänat på detta är USA som nu säljer gas till Europa
Knappast.
Ryssland drivs som ett kriminellt bolag.
Gazprom har stoppat leveranser i brott mot kontakten. Kan lika gärna vara en väg ut ur saftiga böter för kontraktsbrott.
 
  • Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
T Titagurgi skrev:
Nej.
Rysstroll.
Jag sympatiserar inte med Ryssland men ni bör nog öppna ögonen o se helheten. Det handlar inte bara om nordstream.
T Thomas_Blekinge skrev:
Detta kan du inte belägga för det är fel. Du tappar all trovärdighet. Sluta nu.
 
  • Gilla
Uwe H
  • Laddar…
Stizze80 Stizze80 skrev:
Jag sympatiserar inte med Ryssland men ni bör nog öppna ögonen o se helheten. Det handlar inte bara om nordstream.
Sluta skyll på Biden då.

Förespråkar att de som sprider desinformation som du gör just nu innebär 3 års fängelse.
 
A
Dags att sätta alkolås på den här tråden över helgen…
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 10 till
  • Laddar…
Stizze80 Stizze80 skrev:
Jag sympatiserar inte med Ryssland men ni bör nog öppna ögonen o se helheten. Det handlar inte bara om nordstream.
du har alltså varit medlem i över två år men väljer att dina enda två meddelanden ska handla om ett felaktigt påstående som nyttiga idioter redan tagit upp och blivit motbevisade 2-3 gånger…. Stabilt bidrag (y)

Jag ser en tydligt mönster här i tråden.
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
JanneJanne123
Vy över Marinbasen i Karlskrona med en ubåt i förgrunden och stadsbebyggelse i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Uppenbarligen kom det här inte som en blixt från klar himmel… (Alternativt så är det Sverige som har sprängt :rofl:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.