HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]
Randomschamdom nyproduktion från ett år som vore klädsamt om det var en vinflaska. Jag menar, man bör vara sannerligen nylobotomerad för att tycka att en teppanyaki-häll är coolt.
 
HOBBY ARCHITECT
V VRZ skrev:
Randomschamdom nyproduktion från ett år som vore klädsamt om det var en vinflaska. Jag menar, man bör vara sannerligen nylobotomerad för att tycka att en teppanyaki-häll är coolt.
Kallar du mig nylobotomerad? Jag tycker det var fin utsikt för ett radhus, både sjö för barn att leka vid och så ser man havet. Snyggt radhus också.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Kallar du mig nylobotomerad? Jag tycker det var fin utsikt för ett radhus, både sjö för barn att leka vid och så ser man havet. Snyggt radhus också.
Men det är knappast något unikum (vilket trådens titel alluderar till).

Mitt bidrag får således bli
rimage.php
 
  • Gilla
Bengt Numelin
  • Laddar…
V VRZ skrev:
Men det är knappast något unikum (vilket trådens titel alluderar till).

Mitt bidrag får således bli
[bild]
fortfarande inte sålt?
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]

Kanonfint om man gillar mygg
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]
undrar ju hur mycket mygg det är där kallar du det där sjö? skulle inte låta min hund ens leka där livsfarligt
 
HOBBY ARCHITECT
A atomlab skrev:
Kanonfint om man gillar mygg
Blir det mygg av sjön?

Jag borde väl gjort en tråd som heter Fina hus till salu.
 
HOBBY ARCHITECT
V VRZ skrev:
Men det är knappast något unikum (vilket trådens titel alluderar till).

Mitt bidrag får således bli
[bild]
Tycker du det är snyggt??
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Blir det mygg av sjön?

Jag borde väl gjort en tråd som heter Fina hus till salu.
Myggen lägger ju sina ägg nära stilla vatten. Dvs en insjö är ju optimala förhållanden för mygg att frodas.
 
M maria01 skrev:
fortfarande inte sålt?
Ser ut att behöva en del pengar i underhåll. Och närmare 60mkr är ganska mycket pengar.

HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Tycker du det är snyggt??
Behövs en 10-12 mkr i renovering. Men jag älskar det:whistle:
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT och 1 till
  • Laddar…
V VRZ skrev:
Ser ut att behöva en del pengar i underhåll. Och närmare 60mkr är ganska mycket pengar.


Behövs en 10-12 mkr i renovering. Men jag älskar det:whistle:
jag älskar det med
 
V VRZ skrev:
Ser ut att behöva en del pengar i underhåll. Och närmare 60mkr är ganska mycket pengar.


Behövs en 10-12 mkr i renovering. Men jag älskar det:whistle:
har du kvar länken
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Tycker du det är snyggt??
om du bara räknar på alla dyra mattrial som huset är byggt av så kommer du förstå att det är enormt väll byggt hus som idag skulle kosta allt för mycket att bygga med

bara all marmor o sten skulle kosta flera miljoner och då har vi räknat på all smides jobb bara där är det säkert några miljoner och sen hamnen vågar man inte ens tänka på vad det skulle kosta idag om ens får tillstånd

tror själv att man skulle kunna göra om huset till mer modernt med inte allt för mycket pengar för första ägaren har redan gjort det viktigaste
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.