Status
Tråden går ej att kommentera.
F fribygg skrev:
Du har fel Hänel Sandström är både läkare och riksdagsledamot för M, pudla nu Malmgren
Det är lika bra att du ger upp, fribygg.
Det har vi andra gjort.
Killen hittar på sina egna sanningar och är helt faktaresistens.
Att läkarförbundet själva säger att medelläkaren röstar höger bryr han sig inte så mycket om.
Att S och SD bara haft en läkare på listan till riksdagen är bara påhitt enligt honom.
Att läkare bildar egna sjukvårdspartier när de är besvikna är inte sant enligt honom.

Så, släpp honom och låt honom fortsätta vara faktaresistens.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Du känner uppenbarligen inte till Liberalernas Barbro Westerholm?
Min favoritläkare David Eberhard är MED, vad vill du ha sagt? Du får titta på läkare som grupp.
 
Kollar man läkartidningen så ser man att KD har 7st och M 8st läkare som kandiderar till riksdagen, men det förutsätter ju att man kan läsa? @AndersMalmgren
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha, vafan är ni sossar idioter på riktigt? Jag svarade dig om vad du tycker om försvarsministen som skulle avgå och du svarar du med nått töntigt whataboutism.

Inte nog med att du försöker ljuga ihop att Ulf sagt saker han inte sagt, när jag kontrar med Peter Hultqvist så kommer du med något trött whatsboutism. Ni vänstermänniskor är för tragiska
Skärp dig nu, skitprat och personangrepp vittnar bara om bristande argument.
 
  • Gilla
Uffe A och 7 till
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
Skärp dig nu, skitprat och personangrepp vittnar bara om bristande argument.
Det var jag som tog två tomtar för samma tomte. Ärligt misstag.

Lite roligt de inte vill svara om Hultqvist bara :crysmile:

Sådana är dom tomtarna. Selektiv sanning
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Min favoritläkare David Eberhard är MED, vad vill du ha sagt? Du får titta på läkare som grupp.
Jag behöver inte titta på läkare som grupp för att direkt se att ditt påstående" alla läkare är sossar" är direkt felaktigt och det borde du oxå göra då du själv nu uppenbarligen klarar att namnge en psykiatriker som är icke sosse som tydligen kandiderar till riksdagen.
Pudla @AndersMalmgren
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 5 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag behöver inte titta på läkare som grupp för att direkt se att ditt påstående" alla läkare är sossar" är direkt felaktigt och det borde du oxå göra då du själv nu uppenbarligen klarar att namnge en psykiatriker som är icke sosse som tydligen kandiderar till riksdagen.
Pudla @AndersMalmgren
Vad är det med byggahus och dra till sig människor med autism?

När man säger alla, menar man såklart inte ALLA. Det gör väl inte ni heller när ni säger alla SD väljare är nazister.

Man pratar om att gruppen tenderar åt ett visst håll.
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
När man säger alla, menar man såklart inte ALLA..
Detta är väl ändå dagens @AndersMalmgren citat.

Om du lär dig att skriva och säga vad du menar blir det lättare att förstå dig, nu framstår du bara dum.
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Detta är väl ändå dagens @AndersMalmgren citat.

Om du lär dig att skriva och säga vad du menar blir det lättare att förstå dig, nu framstår du bara dum.
Man säger ALLA för att understryka hur stor del det faktiskt är. Alla sossar är dumma i huvudet. Osv.

Det är din autism som spökar
 
F
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det var jag som tog två tomtar för samma tomte. Ärligt misstag.

Lite roligt de inte vill svara om Hultqvist bara :crysmile:

Sådana är dom tomtarna. Selektiv sanning
Du verkar ha "tomtar på loftet"
 
C cpalm skrev:
Fanns det ingen genväg för de som hade med sig egna valsedlar (eller inte hade något emot att plocka dem öppet)?
Vid vår vallokal var det lång kö, men vi som hade valsedlar med oss fick gå före!
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Nissens
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
SD har mer gemensamt med vänstern än högern ja. Det är ju trots allt ett parti för arbetare.
Läste du ens länken jag skickade???
Nazister är ju vänster enligt dig…
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Läste du ens länken jag skickade???
Nazister är ju vänster enligt dig…
Nazister är absolut en vänsterrörelser.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Kan moderaterna fuska i sina interna val så kan de väl fuska i andra val.
[länk]
[länk]
Det är tre val gamla exempel du kommer med. Valfusk är sannolikt relativt ovanligt bland etablerade partier i Sverige, men nog lär S vara överrepresenterade. Kanske för att de är störst och därmed drar näriga personer till sig.

Mig veterligen är den enda hittills kända röstskandalen bland de större partierna i år just en sossegrej. Och då ett relativt måttligt påverkande övertramp i en småländsk småkommun.

artikeln är låst, men sannolikt tydlig nog ändå.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.