Status
Inte öppen för fler kommentarer.
N nybyggarn3 skrev:
Nej inte nykter?
Nej jag är inget mönster. Det är ju ett produktbolag.

Gå lägg dig nu. Om du jobbar hårt kan du ha råd köpa fint gammalt hus istället för det där hemska nybygget du har.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nej jag är inget mönster. Det är ju ett produktbolag.

Gå lägg dig nu. Om du jobbar hårt kan du ha råd köpa fint gammalt hus istället för det där hemska nybygget du har.
Nej det är det inte.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Idag blir det nog en tur med cykeln innan jag återgår till jobbet

[bild]

[bild]

[bild]
Du har säkert skrivit det, men var hamnar din programvara i slutänden, vad är den kompletta slutprodukten?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Du har säkert skrivit det, men var hamnar din programvara i slutänden, vad är den kompletta slutprodukten?
Oftast affärssystem alltså interna system som inte syns utifrån. Gjort några publika grejer genom åren.

Min egna produkt är publik
https://youtube.com/c/MDADigital
 
Det jag tänker på att om det tex skulle hamna i något som flyger, militära sammanhang, under vattnet, kraftproduktion eller något annat med uttalade lite tillskärpta standader osv att följa kanske det inte automatiskt är ok med ett glas vin till lunchen.
Det är lätt att googla upp namn när man ska teckna kontrakt med en ny konsultfirma/konsult, och du är inte speciellt diskret, om nu allt stämmer...?
Tänk på det.
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Det jag tänker på att om det tex skulle hamna i något som flyger, militära sammanhang, under vattnet, kraftproduktion eller något annat med uttalade lite tillskärpta standader osv att följa kanske det inte automatiskt är ok med ett glas vin till lunchen.
Det är lätt att googla upp namn när man ska teckna kontrakt med en ny konsultfirma/konsult, och du är inte speciellt diskret, om nu allt stämmer...?
Tänk på det.
Deras problem inte mitt. Är de så inskränkta att de inte vill köpa den bästa produkten så fuck it
 
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Ja, då får jag gratulera.
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Ja, då får jag gratulera.
Jobbat både med FMV och SAAB btw.
 
  • Haha
lat
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jobbat både med FMV och SAAB btw.
Det blir svårare att få in en fot hos IOGT-NTO eller TFF, ride on!
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det blir svårare att få in en fot hos IOGT-NTO eller TFF, ride on!
Sp länge man håller sig under 0,2 borde det vara lungt på den senare :p
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det blir svårare att få in en fot hos IOGT-NTO eller TFF, ride on!
Jo.
När jag läser denna tråd har jag lite svårt att förstå varför Anders Malmgren odlar den här jargongen.
Jag kanske är bekant med folk som är konsulter, eller driver konsultföretag, ägnar sig åt programvaruutveckling eller hyr in konsulter på olika nivåer, och har hört lite åsikter.
Det är möjligen inte någon positiv reklam för sin verksamhet, blanda in lite sekretesskrav också till det jag skrivit i inlägg 1175 så är jag tämligen säker på att Anders Malmgren begränsar sin marknad.
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Jo.
När jag läser denna tråd har jag lite svårt att förstå varför Anders Malmgren odlar den här jargongen.
Jag kanske är bekant med folk som är konsulter, eller driver konsultföretag, ägnar sig åt programvaruutveckling eller hyr in konsulter på olika nivåer, och har hört lite åsikter.
Det är möjligen inte någon positiv reklam för sin verksamhet, blanda in lite sekretesskrav också till det jag skrivit i inlägg 1175 så är jag tämligen säker på att Anders Malmgren begränsar sin marknad.
Vem fan vill jobba på ett sådant wokeställe. Jag jobbar enbart med leveransorienterade kunder
 
Jag uppskattar din ärlighet.
 
  • Gilla
Jocke Best och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vem fan vill jobba på ett sådant wokeställe. Jag jobbar enbart med leveransorienterade kunder
Vad är Wokeställe och vem är sådan? För min del finns det 2 sorters kunder, dom som betalar och dom som inte gör det, mer än så brukar jag sällan ha som kriterium.
 
V Ville_Vessla skrev:
Vad är Wokeställe och vem är sådan? För min del finns det 2 sorters kunder, dom som betalar och dom som inte gör det, mer än så brukar jag sällan ha som kriterium.
Ett leveransorienterat ställe bryr sig bara om att få bästa produkten, att konsulter och anställda levererar. Ett woke ställe bryr sig mer om att 50 procent är kvinnor, ingen alkohol före 17 osv
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.