Totte_S
Grodjäveln är stendöd…
 
  • Gilla
GammelMan99 och 7 till
  • Laddar…
Totte_S Totte_S skrev:
Grodjäveln är stendöd…
Aldrig har väl en så stendöd grodjävel passat så bra som nu. Hoppas den är utrotad nu eller åtminstone stenad till historien likt sägandes jehova!
 
Did anyone say Jehovah?...
Kvinna ler och håller en hund intill en skylt som säger "Our dogs are fed on Jehovah's Witnesses".
 
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Jag vill nog mena att att det roliga försvann i översättningen. ’Natrual’ betyder naturlig.

Skulle de skrivit ”’Naturlig’ gas ” i stället för ”naturgas” skulle det blivit vettigare. Men då skulle ju kopplingen till naturgas blivit sämre.
Natrual eller natural?
 
Stavning är inte min starka sida. Men jag tror att poängen gick fram. Naturgas är en dålig översättning till svenska från start. Gasen har inget med naturen att göra. Men den är naturlig till skillnad från den syntetiska gas man använde innan den kom. (Kolgas)
 
Snigla Snigla skrev:
Inga diskussioner om skämten
Just sayin’
 
Gammelnörden
Tecknad bild av kvinna i antik stil som funderar på att öppna ett e-postbilaga med texten "Pandoras Inkorg".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 10 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Men jag tror att poängen gick fram.
Alla, precis alla, förstod skämtet. Även du uppenbarligen. ;)

För övrigt är det stor humor att läsa dina gnällinlägg där du gnäller över att någon skrivit en enhet fel samtidigt som ditt eget inlägg är fullt med både stavfel och meningsbyggnadsfel. :seenoevil:
 
  • Gilla
  • Haha
Masthugg och 2 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Stavning är inte min starka sida. Men jag tror att poängen gick fram. Naturgas är en dålig översättning till svenska från start. Gasen har inget med naturen att göra. Men den är naturlig till skillnad från den syntetiska gas man använde innan den kom. (Kolgas)
Jag kör på metangas o tankar biogas lokalt , men kallar skämtsamt ”naturgas” för fossilgas. Vilket den ju faktiskt är i flera bemärkelser

Örjan
 
  • Gilla
BengtH
  • Laddar…
Kvinna går med hund baklänges, hunden undrar om hon vet att kopplet är omkring hundens bakdel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
andersda och 2 till
  • Laddar…
Jag undrar om krabbor vet att dom går sidledes. Eller om dom tycker att alla andra gör det.
 
  • Gilla
  • Haha
YuGi och 2 till
  • Laddar…
Två identiska bilder av en man i cowboyhatt med cigarr, övre bildtext "Clint Eastwood", undre "Clint Westwood".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
gcostanza och 18 till
  • Laddar…
Fyndigt!

Skadad bilpanel med en kreativ teckning som föreställer att en karaktär springer genom metallen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


:p
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
YuGi och 15 till
  • Laddar…
Lite samma tema... Pris för bästa motivlackning...
Jeep med motivlackering som liknar blodsstänk, parkerad framför hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Två bilder av en Baby Yoda leksaksfigur på en vit behållare, vilket illustrerar en humoristisk impulsinköp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Strontus och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.