Storsockret Storsockret skrev:
Kan kanske skylla på att jag faktiskt är orutinerad då det är första gasolgrillen. En redig grillare har väl alltid en i reserv förmodar jag. ;) Nåväl, ordningen återställdes direkt efter arbetstid. Tyckte flaskan var rolig, sån är jag.

[bild]

Andra bytet sen oktober, förra flaskan byttes i februari. Har fått för mig att det går ordentligt mycket mer på vintern, men det blir å andra sidan betydligt oftare på sommaren förmodar jag så får väl se hur länge den här räcker.
Jag motiverade tub nummer 2 då pizzaugnen köptes. ;)
Och i dessa "prepper-tider" kanske en 3e vore på sin plats..? Fast då kanske man tycker en 4e och 5e och...?:oops:
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Storsockret
R roli skrev:
Vad är det för storlek/typ på den där ”flaskan”?
Jag kör PC10, så 10KG
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag motiverade tub nummer 2 då pizzaugnen köptes. ;)
Och i dessa "prepper-tider" kanske en 3e vore på sin plats..? Fast då kanske man tycker en 4e och 5e och...?:oops:
Jag har 2 komposit 10kg eller vad dom är, en stål 10-12kg, en urgammal ståltub på 10-12kg och en 5kg komposit men ingen gasolgrill eller pizzaugn :D
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
nino nino skrev:
Jag har 2 komposit 10kg eller vad dom är, en stål 10-12kg, en urgammal ståltub på 10-12kg och en 5kg komposit men ingen gasolgrill eller pizzaugn :D
Du ser, du har alla förutsättningar ;)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
richardtenggren
Önskar jag hade två P45or så man kunde känna sig trygg över sommaren :cool:
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Du ser, du har alla förutsättningar ;)
2 komposit i husvagnen, en 5kg till muurikkan dom andra är över
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Å jag ha 7,5 kg grillkol :crysmile::crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Blev grillade burgare idag
Hemmagjord grillad hamburgare med sallad på en tallrik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
dilemma och 4 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Jag har 2 komposit 10kg eller vad dom är, en stål 10-12kg, en urgammal ståltub på 10-12kg och en 5kg komposit men ingen gasolgrill eller pizzaugn :D
De i stål är nog P11 tuber, dvs 11 kg gas. Har själv en P19 och en P11 i gas förrådet samt en tom P19 och en tom P11 som skall bytas in vilket år som helst.... Har nämligen gas och elhäll i köket men ingen gasolgrill.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Schysst käk va ok, stekt Gyrokebab på surdegsbröd med lite smör på + het sås :)

2st pk10 kommer man långt med på en grill ;)

NRNsIfM8zdZuPr1zWNaRc-y4gnA6ujhwK49tFW1CxNRWDVJYUrmvx7jL7Yyi2cj5hyhURfls_4HKA3R9MPzy2jEBONx-kXgV3i-Tem7a48FVsO7bQcl9EzOMVgd-bmbK85QIIl5PK41m6GD70VbjLop2tuinixEN-Q77A4elSKMyc3EO2jSElcEKbupbl73dR0Bsp-7hjzGl1MXAF749_iq395WyyFN1Zg47hO908HrVVww0XYDPNdSEgdN4HocMnqOv0WMcklXia4oMGe4ZOcU59i-ITw1JzINVah2J1BI_vDhWcBRrMQ2Gk4oqF_HdMWRCn9FSXKiorlsrqZBuxb6KkObHo5KBEHgVpFVmp7ZxIkywInhJAqwysKOyhwrxtCHG1FOsN0NMQeg95fZe4KNXr_sRzZhsyORsTsVowtlzuTqASljvrebZaeUIZ_JKqktd33AjSHj7s1XMh5MZggYpJZj2L6eyJadsCh6i6dxSrWxnDXNkOX1G6TGfwVIIBvpzdXO1MV36DTRLTEdBs6LnNPr23n0CCzBodZBzzlfUnG-uTnMk0DUtyKRM-rETC14UiO5DGdT1DifHA43EIsOpziU2gNzwKhJKkYcNM0DOV0ZvhD-QbNiCb9gyAiu25U84ji0LK_b878efBTLOmZtSIXun1liqfoof6c-_OC6Ci7VvP_Pl3d4M9MNBATa4CcPls6W0pvN3mbdUKaBOBA7BcmS5YjnCUAqOwI--uzQxhEpf3SKN5WXTBGiJ4pJXDCe5ZcjpLCVJ7zMXsdXcCfsyVsbtbroxOChkLIj56wwXwPrVyAXboclufxDvOG117PvKP1Y=w1250-h938-no
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Maria T
P Pappa1986 skrev:
Blev grillade burgare idag
[bild]
Tack, jag tar en sån!
 
  • Älska
Pappa1986
  • Laddar…
Grillad lax ovanpå en couscoussallad med kikärtor och fetaost på en vit tallrik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lax med couscoussallad med kikärtor och fetaost
 
  • Gilla
  • Älska
dilemma och 5 till
  • Laddar…
Idag kör vi fläsknoisetter, baconlindad sparris, potatisgratäng & madeirasås
Panerade fläsknoisetter med baconlindad sparris och sidor av grönsaker, toppat med färsk örter och apelsinklyftor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
sinuslinus och 9 till
  • Laddar…
En skål med oxsvanssoppa och en bit bröd med smör på en träbordsskiva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Oxsvanssoppa
 
  • Gilla
Huzzbutt och 5 till
  • Laddar…
Storsockret
Kan ju egentligen ladda upp samma bilder om och om igen, känns som jag äter samma morgon, lunch och middag :crysmile:

En tallrik med grillad kyckling, sallad och såser på ett glasbord utomhus med en dryck.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.