E enoch85 skrev:
Hoppas verkligen att den är redo för leverans inom 1 månad!



Sa dem något om leveranstid?
Det frågade han inte om, kan be honom surra med dom igen när den kommer att finnas tillgänglig på marknaden för försäljning, och om lev tid.
 
  • Gilla
enoch85
  • Laddar…
pdov
E enoch85 skrev:
Hoppas verkligen att den är redo för leverans inom 1 månad!
:crysmile: Vilket skämt, inom en månad :crysmile:
Tyvärr är det nog så att du ska vara glad om du får tag i en S735 i början av nästa år om du beställer den idag. Så stora problem har Nibe med sina leveranser av frånluftsvärmepumpar idag.
 
E
M M@ZE skrev:
Lite info
Trist!
 
E enoch85 skrev:
Trist!
Vad e Trist ?
 
E
M M@ZE skrev:
Vad e Trist ?
Vi bygger nytt hus som beräknas vara klart i juli. Hustillverkaren har sagt att vi får S735 istället för F750 om den hinner komma ut på marknaden. Med detta besked ser det mörkt ut och vi får leva med den gamla pannan...
 
Kul med väderprognos, kör ju det idag på min f730 med nibepi, funkar ju riktigt bra
 
E
Hmm, nibepi var nytt för mig! Det ser ju väldigt lovande ut måste jag säga.

Tack för detta!

Hojte Hojte skrev:
Kul med väderprognos, kör ju det idag på min f730 med nibepi, funkar ju riktigt bra
 
E enoch85 skrev:
Hmm, nibepi var nytt för mig! Det ser ju väldigt lovande ut måste jag säga.

Tack för detta!
Finns en Facebook grupp där han som programmerat programmet finns med och svarar, dock så är det ju som med allt annat att det är svårt att få tag i en pi dator...
 
E
Hojte Hojte skrev:
Finns en Facebook grupp där han som programmerat programmet finns med och svarar, dock så är det ju som med allt annat att det är svårt att få tag i en pi dator...
Lugnt, jag har 3 st hemma som skräpar. :)
 
  • Gilla
Hojte
  • Laddar…
Godmorgon, snackade med Nibe-supporten och de hade endast svaret att ge att den kommer "i vår" - inget annat specifikt eller ovan brochyr som de kunde dela. Mao den kommer troligen men man vill hålla det lite till...
 
  • Gilla
Bygglycka och 1 till
  • Laddar…
Nibes support ger jag rätt lite för, tex har jag inte fått deras programvara för fjärrstyrning ( som de dessutom har mage att ta betalt för )att fungera på appleenheter, dock funkar den på andronoider.
 
pdov
Vad är det för Nibe-programvara du syftar på och till vilken pump gäller den? Jag trodde det mesta var i molnet nu och vi API:er?
 
Nibe vvm s320 och my uplink för att fjärrstyra den
 
735S kommer inte levereras i år, första leveranserna kommer gå ut våren -23.
 
A Anders_Tranås skrev:
735S kommer inte levereras i år, första leveranserna kommer gå ut våren -23.
Är din informationskälla säker??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.