LevaLivet LevaLivet skrev:
Elektrisk motorsåg (ej batteridriven) hos Amazon.
670kr.

[länk]

1200kr som billigast på cdon för tillfället.

Perfekt, tack. Blev köp samt använde koden PRIME150 (för Prime medlemmar, som man kan bli gratis i 30 dagar) för 150:- i rabatt, total 520:-
 
FredrikR FredrikR skrev:
Precis så, sen kom nån dum "deal" man får ett GTA2500W vid köp av 18V Biturbo såg..:oops:
Som också kvalar in för 500:- i cashback.

Hoopla det låter som min mars månad...:geek::rolleyes:
:crysmile:
Hur funkar prisgarantin - är det bäst att gå till Bauhaus o beställa o flagga prisgarantin direkt eller köpa på nätet o sen gå till butiken?
 
D dilemma skrev:
:crysmile:
Hur funkar prisgarantin - är det bäst att gå till Bauhaus o beställa o flagga prisgarantin direkt eller köpa på nätet o sen gå till butiken?
Du kan beställa på nätet, sedan kontakta dom online så krediterar dom dig. :cool:(y)
Skärmdumpa billigaste butikspris där den finns i lager.
 
  • Gilla
dilemma
  • Laddar…
S scim skrev:
[länk]

Bosch GRL 400 H + LR1 för 4000:-, dvs tusenlappen billigare än billigaste på prisjakt.

Jag slog till iaf!
Glöm inte att bosch har en cashback-kampanj med bl.a. amazon. Så anmäler du ditt köp får du tillbaka 500 kronor.

https://www.boschpro.se/
 
  • Gilla
engs och 2 till
  • Laddar…
Proffsmagasinet kör kampanj på Essve så ska ni bygga trall är det rätt bra tillfälle att prismatcha på bauhaus. 35 % rabatt på HDS skruv, 20 % på monteringsverktyget etc.
 
  • Gilla
Huzzbutt och 2 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Proffsmagasinet kör kampanj på Essve så ska ni bygga trall är det rätt bra tillfälle att prismatcha på bauhaus. 35 % rabatt på HDS skruv, 20 % på monteringsverktyget etc.

Jag fick inne prismatcha mot proffsmagasinet förra veckan eftersom att de inte har någon butik...
 
Campar Campar skrev:
Jag fick inne prismatcha mot proffsmagasinet förra veckan eftersom att de inte har någon butik...
Skumt.
Har alltid funkat bra för mig.
 
C Chentin skrev:
Skumt.
Har alltid funkat bra för mig.
Sedan en tid tillbaka kan man endast hämta ut varor som redan är betalda från deras ”butik” i Stockholm. Då räknas de säkert som en renodlad nätbutik vilket är undantaget Bauhaus lågprisgaranti.

Har man tur och hittar en säljare som inte orkar bry sig så mycket går det säkert att prismatcha men det är ingen garanti.

Hornbach har däremot prismatchning även mor nätbutiker.
 
engs
T Trunk skrev:
Glöm inte att bosch har en cashback-kampanj med bl.a. amazon. Så anmäler du ditt köp får du tillbaka 500 kronor.

[länk]
Edit: Glöm allt nedan, var 3500:- för minsta köp för att få ut detta, tyckte det var lite väl bra på en relativt billig produkt, i procent. Läste bara "Alla Bosch Professionella verktyg och Bosch Professionella mätinstrument." först.

Hepp, testar, tyckte jag hittad en GSR 12V-35 FC till bra pris ändå, 2200-2300 nånting har jag för mig. Får jag den för en femhunka mindre ändå är det ett riktigt fynd.

Men lite brydd varför de kör dessa kampanjer, Bosch hade väl precis nån med bonusprodukter också. istället för bara rabattera direkt på produkten i butik. Känns som risken för missbruk av typen, köpa verktyg till arbetsgivaren och inkassera bonus privat, är överhängande?
 
Redigerat:
engs engs skrev:
Hepp, testar, tyckte jag hittad en GSR 12V-35 FC till bra pris ändå, 2200-2300 nånting har jag för mig. Får jag den för en femhunka mindre ändå är det ett riktigt fynd.

Men lite brydd varför de kör dessa kampanjer, Bosch hade väl precis nån med bonusprodukter också. istället för bara rabattera direkt på produkten i butik. Känns som risken för missbruk av typen, köpa verktyg till arbetsgivaren och inkassera bonus privat, är överhängande?
Finns nog flera anledningar till att de kan ha kampanjer lik dessa.

En av de större är nog att folk helt enkelt köper mer från Bosch om de har en kampanj. Typ: ”jag hade tänkt köpa en dewalt men nu får man med en extrapryl från bosch så… jag köper bosch istället”.

Eller som i mitt fall; jag har mycket länge sneglat på deras 12v-skruvdragare med utbytbara chuckar samt deras 12-handöverfräs. Men av olika anledningar så har jag väntat med köp. Nu hade Amazon sänkt priset på båda samt att man får tillbaka 500 kronor så jag slog till. Dels fick dom mig äntligen att köpa deras produkter och dels har jag nu batteri och laddare till deras 12v-system vilket betyder att jag i framtiden kommer titta extra noga på bosch när jag ska köpa batteridrivet.

Andra anledningar är säkert att bonusprylen de skickar med tar upp lagerplats och/eller kostar småpotatis att tillverka så den egentliga kostnaden är inte så stor.

Eller så är de bara snälla och har som mål att ge verktyg till folket :)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Irriterande att man inte kan handla för 3.000:- i en butik och 4.200:- i en annan för att få 1.000:- tillbaka.
 
A
C Chentin skrev:
Irriterande att man inte kan handla för 3.000:- i en butik och 4.200:- i en annan för att få 1.000:- tillbaka.
Håller med, ännu värre är pissamazon som delade upp en beställning i två så jag jag tappade halva cashbacken.
 
yoloboi skrev:
Håller med, ännu värre är pissamazon som delade upp en beställning i två så jag jag tappade halva cashbacken.
Menar du att de skickade i två olika paket? Det borde inte göra någon skillnad eftersom det fortfarande är samma beställning.

Om det är kvitto du letar efter så kan du kolla under dina sidor på amazon. Där kan du bevisa att alla dina köp är från samma order.

Exempel:
Skärmdump av Amazon beställningsdetaljer med listade verktyg och deras priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anonymiserad 358496 och 2 till
  • Laddar…
T
Så man behöver inte köpa en enskild produkt för minst 3500kr? Utan det räcker att man köper Bosch produkter för sammanlagt minst 3500kr?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.