H halj skrev:
Amazon har bra pris på gröna bosch. Till exempel arbetsbord pwb 600 [länk]

Eller excenterslip pex 400 ae [länk]
Skriv gärna även ut priserna. Amazon kan ändra sina priser väldigt snabbt.
 
  • Gilla
Big builder och 1 till
  • Laddar…
Nu är väl K-Rauta erkänt rätt dyra och fem procent ingen vidare rabatt men ska man ändå handla något där så...

Tittade på denna länk från en "ny" webläsare.

https://www.k-rauta.se/produkt/led-ljuslist-harvia-inklusive-tillbehor-5-meter/6410041024059

Och då ploppade denna upp:

Pop-up erbjudande om 5% rabatt på första beställningen vid nyhetsbrevsprenumeration.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Gissar att den alltid/oftast/ibland går att skrämma fram med lite kakrensning eller inkognitolägen.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Nu är väl K-Rauta erkänt rätt dyra och fem procent ingen vidare rabatt men ska man ändå handla något där så...

Tittade på denna länk från en "ny" webläsare.

[länk]

Och då ploppade denna upp:

[bild]
Gissar att den alltid/oftast/ibland går att skrämma fram med lite kakrensning eller inkognitolägen.
Jag tror att LRF har samköpsdagar 7-9 april med 25 % på K-Rautas ordinarie priser. (y)

Edit:
https://www.lrf.se/medlemsformaner/rabatter/alla-rabatter/K-Rauta/lrf-samkopsdagar/
 
H hydrolift skrev:
Jag tror att LRF har samköpsdagar 7-9 april med 25 % på K-Rautas ordinarie priser. (y)

Edit:
[länk]

Hej!

Gäller detta för mig tro som har avtal med ”bondens el” som är genom lrf?

H hydrolift skrev:
Jag tror att LRF har samköpsdagar 7-9 april med 25 % på K-Rautas ordinarie priser. (y)

Edit:
[länk]
Hej!

Gäller detta för mig tro som har avtal med ”bondens el” som är genom lrf?
 
nino nino skrev:
Dom måste väl vara med
[bild]
Handlade precis laser med tillbehör från Amazon, frågan är vad det är för kvitto man ska ladda upp, räcker det med orderbekräftelsen?
 
T tpsoft skrev:
Handlade precis laser med tillbehör från Amazon, frågan är vad det är för kvitto man ska ladda upp, räcker det med orderbekräftelsen?
Om du tittar på ditt Amazonkonto - Dina beställningar finns det ett val "Faktura". Den funkar.
 
  • Gilla
tpsoft
  • Laddar…
lerpoel
Jag köpte en grön Bosch-bänkborr med prismatchning hos Hornbach, efter tips om amazons rea på dessa. Hur lång tid brukar Hornbach ta på sig för att bekräfta prismatchningen?
 
lerpoel lerpoel skrev:
Jag köpte en grön Bosch-bänkborr med prismatchning hos Hornbach, efter tips om amazons rea på dessa. Hur lång tid brukar Hornbach ta på sig för att bekräfta prismatchningen?
Någon dag.
 
  • Gilla
lerpoel
  • Laddar…
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Amazon.se säljer lite blå verktyg just nu med sänkta priser.
Även denna måste väl vara ett fynd, eller???

Person använder en Bosch Professional bordsåg GTS 635-216 i en byggmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tillkommer 49 SEK i frakt men exempelvis Bauhaus tar 4 442,00 kr.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Även denna måste väl vara ett fynd, eller???

[bild]

Tillkommer 49 SEK i frakt men exempelvis Bauhaus tar 4 442,00 kr.
Det är ett bra pris men den har varit nere på ~2650:- ett par gånger också. Stalltipset är väl att prismatcha på Hornbach som tar 3850:- nu. :)
 
lerpoel
Alfredo Alfredo skrev:
Även denna måste väl vara ett fynd, eller???

[bild]

Tillkommer 49 SEK i frakt men exempelvis Bauhaus tar 4 442,00 kr.
Du får tänka på merkostnaden för att installera Nätstorm i ditt hus också, med tanke på att det är den angivna strömkällan.
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
lerpoel lerpoel skrev:
Du får tänka på merkostnaden för att installera Nätstorm
Gudrun och hennes efterföljare ser till att nätet stormar regelbundet så det löser sig självt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.