Står för Hidden Decking Systemet
Vi ska bygga nytt soldäck, tänker att barnbarnens små fötter ska slippa o riva sig på skruvhuvud o så blir det mkt snyggt.
 
Svar: Hidden Decking System

Förra året byggde vi en stor och fin altan till vårt Brf-hus. Nu har vi precis köpt tomt och ska bygga hus. Av erfarenhet så skulle en altan med dolda trallskruvar vara mycket bättre för vår framtida altan. Med tre små barn skulle det vara mycket uppskattat med en fin altan utan busiga skruvar som sticker upp ur trallen. Vi skulle även slippa en punkterad barnpool
 
HDS Hidden Decking System

Har för några år sedan skaffat en kolonilott, planen är nu att bygga en mindre altan med pergola. Har dock lite tidspress då målet är att den ska vara klar tills min sambos lillebrors studentfirande och dessutom ske i hemlighet som en överraskning. =)

Att få lite hjälp på traven med skruv och monteringsverktyg hade varit dunderbra!
 
HDS: Hidden decking system

Står precis inför bygget av 120kvm altan i nya huset, vore för jävligt om vi ska behöva spendera sommaren och plocka stickor i ungarnas och hundens tassar för att jag är lat och stressad när jag skruvar trallen så därför är jag i stort behov av ett Essve HDS med tillhörande skruv.
 
Hidden Decking System.

Jag och min sambo ska bygga ett uterum med tillhörande altan.

Uterummets fina golv har naturligtvis inga synliga skruvskallar. Därför vore det snyggt om även altanen har dolda skruvskallar.
 
HDS= Hidden Decking System
Planen är att bygga ut befintlig altan samt byta befintliga trallbrädor då de är dåliga. Vill helst skruva de nya bräderna med HDS, så man slipper flis i fötterna och får ett mycket snyggare trädäck.
 
Svar: Hidden Decking System


Vårt nuvarande trädäck behöver göras om då det är fullt med sprickor och flisor som sticker upp. Så nu under sommaren har jag tänkt byta ut de värsta plankorna, men då däcket är på drygt 51m2 så får det bli lite slipande också.

Barnen ska givetvis kunna springa barfota på trädäcket.

Håller tummarna för vinst .
 
HDS står för Hidden Decking System.

Jag skulle så gärna vilja vinna detta paket för att kunna åka över till min bror med familj som kämpat på med renovering genom hela vintern för att vid altanbygget ge denna gåva vidare och både snabba på och göra resultatet till en fest!
 
Svar: Hidden Decking System (HDS)

Jag skall på min gamla altan byta trall.

Man vill ju då det estetiska uttrycka,

och skulle vilja använda dold skruv i detta fall.

Så därför provar jag här min lycka,

att vinna denna "monteringsmall".
 
HDS = Hidden Decking System

Mitt intresse för renovering och bygg sker mest på fritiden och jag hjälper nära och kära med mina tjänster. Jag har skruvat ihop många trädäck och hade detta kunnat göras mycket snyggare och proffsigare skulle hjälpen bli ännu mer värdefull.
 
HDS - Hidden decking system

Alla vill ju vinna men jag vill ju bara se skruven försvinna!

tralldäcksbygge here i come! :cool:
 
HDS= Hidden Decking System


Nu jag funnit mitt levnadskall.
På knäfall det kommer ske.
Trall med Essve där kommer vi äta sufflé.
 
HDS-Hidden Decking System

Då vi till sommaren äntligen kan börja göra i ordning vår trädgård i vårt nyköpta hus från 1951 där dränering skall ske nu i Maj så vill vi bygga en redig trall. Vore perfekt med detta system för att snyggt och praktiskt dölja skruvarna så att vatten inte står i hålen och så vår nyfödda dotter kan lära sig gå på en slät yta.
 
HDS står för Hidden Decking System

ska lägga om all trall runt hus och pool nu i vår och med 2 krypande barnbarn blir det självklart med dolda skruvar
 
Svart Hidden Decking System

Började precis planera ett trädäck till barnens pool i sommar.
Har sett verktyget flera gånger och tycker den verkar sjukt smidigt och snyggt.
Men aldrig känt att jag har råd att prioritera detta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.