richardtenggren richardtenggren skrev:
"Fyndade" en ny pirra på Jula i helgen, 999 istället för 1399;
[länk]

Sen fick jag äntligen besked idag att prismatchningen på Bauhaus gick igenom på min beställning av en Broil King Baron 590 2022 och även på tillhörande överdrag. Så blev väl ~21% rabatt där :)
Ett tack till alla som ständigt tjatar om Bauhaus-prisgaranti :D
Once you go punkteringsfritt you never go back!
 
  • Gilla
(Inte Alltid)Glad Ammatör och 2 till
  • Laddar…
E
Lite mer leksaker - samma beställning som fräsen i måndags så varför de inte kom med samma bil vete sjutton. Tyvärr var ena snäppet till locket trasigt så får bli Google translate en stund till.
Bosch verktygslåda med blandade elektriska handverktyg och instruktionsmanualer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tack FredrikR för Lefeld-pratet, lite fattigare men med fina nya saker! :crysmile:
 
  • Gilla
  • Älska
boschkenta och 12 till
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Lite mer leksaker - samma beställning som fräsen i måndags så varför de inte kom med samma bil vete sjutton. Tyvärr var ena snäppet till locket trasigt så får bli Google translate en stund till.
[bild]

Tack FredrikR för Lefeld-pratet, lite fattigare men med fina nya saker! :crysmile:
vart o pris:thinking:
 
E Emil.P skrev:
Lite mer leksaker - samma beställning som fräsen i måndags så varför de inte kom med samma bil vete sjutton. Tyvärr var ena snäppet till locket trasigt så får bli Google translate en stund till.
[bild]

Tack FredrikR för Lefeld-pratet, lite fattigare men med fina nya saker! :crysmile:
Ett fint paket med ”Gott och Blandat”! (y)
 
  • Gilla
Emil.P
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Lite mer leksaker - samma beställning som fräsen i måndags så varför de inte kom med samma bil vete sjutton. Tyvärr var ena snäppet till locket trasigt så får bli Google translate en stund till.
[bild]

Tack FredrikR för Lefeld-pratet, lite fattigare men med fina nya saker! :crysmile:
Varsågod, eller om ett förlåt är mer passande! ;)(y)
 
  • Älska
Emil.P
  • Laddar…
richardtenggren
F Fluxor skrev:
Once you go punkteringsfritt you never go back!
Uppgraderade skottkärran förra sommaren tror jag, riktigt trevligt ändå :p
 
  • Gilla
Fluxor och 1 till
  • Laddar…
Inclinometer...

SOLA digital inclinometer with a display, alongside its packaging boxes and a protective carrying pouch on a table.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
E
putte22 putte22 skrev:
vart o pris:thinking:
Lefeld.de, €469 + frakt på €185. Eller ja, frakten var på €15 men när jag ändå beställde var det smart att köpa fräsen samtidigt så sparade jag €15. Typ.:giggle:

https://www.lefeld.de/bosch-12-v-ak...12-v-28-gks-12-v-26-gsa-12-v-14-3-x-akku.html

Edit: Det slog mig en stund efter jag beställt att jag nog kunde ha pusslat ihop ett paket med det jag faktiskt "behövde" (GKS/GSA/GST + GKF och en/två större ack i stället) för ungefär samma pengar med rea och Bosch cashback-kampanj från Toolab, men det blir nog bra det här med.
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
B
richardtenggren richardtenggren skrev:
Uppgraderade skottkärran förra sommaren tror jag, riktigt trevligt ändå :p
Gjorde jag för flera år sedan, men vet inte om jag är så överväldigad... Visst är det skönt att aldrig behöva pumpa, men skottkärran blev väldigt stötig då fjädringen från ett luftfyllt däck försvann.
 
  • Gilla
kristofo och 2 till
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Lefeld.de, €469 + frakt på €185. Eller ja, frakten var på €15 men när jag ändå beställde var det smart att köpa fräsen samtidigt så sparade jag €15. Typ.:giggle:

[länk]

Edit: Det slog mig en stund efter jag beställt att jag nog kunde ha pusslat ihop ett paket med det jag faktiskt "behövde" (GKS/GSA/GST + GKF och en/två större ack i stället) för ungefär samma pengar med rea och Bosch cashback-kampanj från Toolab, men det blir nog bra det här med.
aha. Men från Toolab hade det väl inte levererats allt i en väska om man skulle plocka ihop själv??
 
richardtenggren
B breakman skrev:
Gjorde jag för flera år sedan, men vet inte om jag är så överväldigad... Visst är det skönt att aldrig behöva pumpa, men skottkärran blev väldigt stötig då fjädringen från ett luftfyllt däck försvann.
Jag bytte just på grund av punktering har jag för mig, men visst har du rätt i att man tappade en del fjädring. :)
 
E
putte22 putte22 skrev:
aha. Men från Toolab hade det väl inte levererats allt i en väska om man skulle plocka ihop själv??
Nej det klart, det hade blivit flera väskor/lådor. Men det går att köpa bara själva "lådinläggen" (iaf för många verktyg) så man hade nog kunnat pussla om så man fått ner två verktyg i varje L-BOXX, beroende på vilka saker man vill ha. Vill man sen inte ha själva lådorna brukar man kunna spara någon hundralapp (ibland flera) på att köpa bara verktyget i en kartong, så det beror ju lite på hur man vill förvara och hantera dem.
Just den här med allt i en och samma (XL-BOXX) är ju bra på så sätt att man har det mesta samlat under ett och samma handtag och tar mindre volym (men med stort "fotavtryck") på hyllan men den är rätt tung och otymplig tror jag (proffisionellt uttalande efter att ha haft den jämte mig på golvet ca 4 timmar:rofl:). Men man missar möjligheten att stoppa ner lite borr- och bitset i samma låda som skruvdragaren och liknande bra-att-ha-samlingar.
Har man inget tidigare tror jag det är ett rätt bra paket, även om jag nog hellre sett vinkelslipen (den bäbisen är sååå gullig för övrigt:love:) än tex tigersågen. Nu hade redan en bunt skruvdragare och en multitool av annat märke så det var lite onödigt på ett sätt, å andra sidan fick jag fler batterier och en extra laddare på det här viset vilket säkert är bra. (Så det blir för många batterier när 6Ah-kittet kommer på rea igen).

Oj vad långt det blev, kort sagt kan det vara värt tänka på vad man be.. villhöver och prova pussla lite.
 
  • Gilla
Ropa
  • Laddar…
ullberg
Har tröttnat på att använda skiftnyckel eller alltid ha lite fel storlek på prylarna till min perkins 4.236. Lågbudget - sure men tror nog det blir ett lyft ändå…

Öppen väska med ett nytt uppsättning av hylsnycklar och fast nycklar i olika storlekar på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/U
 
  • Gilla
Wirre740 och 7 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Har en tanke om att kunna få upp skotern på det, kanske tom går nu men inbillar mig att det är lite på håret.
Har liknande tankar. En skoter är ju rätt lätt så bör räcka med en längre plåt (nedbockad i änden som ramp)
 
Åtgärden
Hade nästan gett upp hoppet om att hitta ett rejält begagnat borrstativ, när jag hittade denna inne på Myrorna i jakt på något helt annat.
Bosch S7, 49kr - Jatack!

Begagnat Bosch S7 borrstativ på ett arbetsbord med verktygstavla i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Luddis_1 och 21 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.