Köpte mig en dammsugare till...:crysmile:
 
  • Kärcher SE 6.100 dammsugare förpackning med produktinformation och tillbehör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Köpte en verktygslåda igår. Ett impulsköp. Kunde inte låta bli.

[bild]

Men var hittar man verktyg att lägga i den? Inte ens snusdosan fick plats.

[bild]
Verkar vara lagom att förvara bits i
 
Bödvar McOlsson Bödvar McOlsson skrev:
[bild]Till kommande markarbeten.
Var hittar man en fyllhammare till vettigt pris?
 
D dilemma skrev:
[bild]
efter lite rådfrågande i [länk] så fick det bli en laddare till o 2x5,5 procore när Amazon fick påfyllning, nu ser de ut att vara slut igen
Fick hem denna idag, beställde först från Toolab då dom låg bra till och ingår i Cashback-kampanjen.
Dock stod det nåt om "viss leveranstid kan förekomma" och när jag kontaktade dom efter beställning och fick till svar att dom skulle få hem paketet vecka 21 bad jag dom styrka ordern och beställde från Lefeld.de istället, osäker om Amazon.se hade på lager då jag beställde, slut nu i vart fall...
Bosch Professional snabbladdare och Li-ion batterier i förpackning på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyförvärvad Bosch-batteriladdare i originalförpackning med modellnummer och streckkod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch Professional GAL 18V-160 C batteriladdare med Bluetooth och aktiv kylning på träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En ny blåtandsansluten batteriladdare för verktyg på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch ProCORE 18V batteri på en digital våg som visar vikten 951 gram.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två Bosch ProCORE 18V batterier och en snabbladdare på en förpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu kan jag ladda fort och såga hela sommaren. :cool:
Blåtandsansluten laddare förstår jag inte hur man klarat sig utan tidigare..:oops:
;)
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fick hem denna idag, beställde först från Toolab då dom låg bra till och ingår i Cashback-kampanjen.
Dock stod det nåt om "viss leveranstid kan förekomma" och när jag kontaktade dom efter beställning och fick till svar att dom skulle få hem paketet vecka 21 bad jag dom styrka ordern och beställde från Lefeld.de istället, osäker om Amazon.se hade på lager då jag beställde, slut nu i vart fall...
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]

Nu kan jag ladda fort och såga hela sommaren. :cool:
Blåtandsansluten laddare förstår jag inte hur man klarat sig utan tidigare..:oops:
;)
Vad fick du betal Fredrik?
 
T trojlee skrev:
Vad fick du betal Fredrik?
Haha, är inte det här lite som att fråga om ens lön..? ;)
På tok för mycket egentligen, men villhöver ihop med nyheten på intranätet att det beslutats om full vinstandel made me...
Blev knappa 3900:- ink frakt, jag vet, jag borde köpt något mer för att kompensera för frakten. :crysmile:
Skärmavbild av batteriladdare med power boost-funktion och olika inställningar för laddningslägen och status.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trycker i bra med ström i boostläget. (y):cool:
Även om standardläget kommer göra jobbet alla gånger.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Amazon levererade i fredags:

Endoskopkamera med HD720P-upplösning och tillbehör levererad av Amazon, visas bredvid en Stanley-slidkniv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Bonzo2000 och 1 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Amazon levererade i fredags:

[bild]
Vad fick du lägga ut för kameran? Länk? Och framför allt, är den något att ha?
 
P
Fick hem ett av flera paket idag som ska va för spånsugsdragningen! :)
 
  • Kartong full med byggmaterial som metallklämmor och kanaler för spånsugsinstallation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fick hem denna idag, beställde först från Toolab då dom låg bra till och ingår i Cashback-kampanjen.
Dock stod det nåt om "viss leveranstid kan förekomma" och när jag kontaktade dom efter beställning och fick till svar att dom skulle få hem paketet vecka 21 bad jag dom styrka ordern och beställde från Lefeld.de istället, osäker om Amazon.se hade på lager då jag beställde, slut nu i vart fall...
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Nu kan jag ladda fort och såga hela sommaren. :cool:
Blåtandsansluten laddare förstår jag inte hur man klarat sig utan tidigare..:oops:
;)
När jag såg 945g så var min första tanke - vilka as till batterier att vara tunga.
Min andra tanke var att väga mina 5,5, och de visar sig väga 977g - hur är det ens möjligt, känner mig kränkt! :thinking::D
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
D dilemma skrev:
När jag såg 945g så var min första tanke - vilka as till batterier att vara tunga.
Min andra tanke var att väga mina 5,5, och de visar sig väga 977g - hur är det ens möjligt, känner mig kränkt! :thinking::D
Jag tror de har samma vikt angivna i specen, 5,5 och 8,0Ah.
Tänkte först att 8,0 nog blir tungt och klumpigt men när 5,5 såg ut att väga lika mycket så. ;)(y)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
E
Hur funkar det rent praktiskt om man beställer från Lefeld.de, får man varorna hemkörda eller måste man hämta dem på godtycklig fraktgård?
Min tyska är tyvärr obefintlig men tycker mig se att frakten är 15€ men det är väl någon momsskillnad som också tillkommer?

Edit: även nyfiken på erfarenhet från svh24.de föresten.
 
E Emil.P skrev:
Hur funkar det rent praktiskt om man beställer från Lefeld.de, får man varorna hemkörda eller måste man hämta dem på godtycklig fraktgård?
Min tyska är tyvärr obefintlig men tycker mig se att frakten är 15€ men det är väl någon momsskillnad som också tillkommer?

Edit: även nyfiken på erfarenhet från svh24.de föresten.
Hem till dörren med UPS för €15 betalade jag förra veckan. Tillkommer inget mer än det du betalar vid utcheckning.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
E
FredrikR FredrikR skrev:
Hem till dörren med UPS för €15 betalade jag förra veckan. Tillkommer inget mer än det du betalar vid utcheckning.
Toppen! Eller ja, då blir jag nog tvungen att göra av med massa pengar men bortsett från det då ;-)

Och tack för snabbt svar!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.