rätt svar Wendlingen

motivering: klart man vill ha det bästa!
 
Wendlingen
Som pensionär/hemmasnickare är man behov av det bästa såklart
 
Svar: Wendlingen

Den befintliga börjar ge upp. Svårt att veta vilken märke att köpa, då fler och fler verkar sälja ut sin själ. Festool känns snart som det sista märket som vägrar börja tumma på kvaliteten. Snälla ge mig
 
Hej!
Utanför Stuttgart i Wendlingen ligger huvudkontoret.
Jag håller på att totalrenovera ett gammalt 30:tals hus och det skulle underlätta med en riktig kvalitets maskin från festplats.
Janne
 
Redigerat av moderator:
A
Festools huvudkontor ligger i Wendlingen,Wendlingen am Neckar är en stad i Landkreis Esslingen i regionen Stuttgart i Regierungsbezirk Stuttgart i förbundslandet Baden-Württemberg i Tyskland. Alltså är staden som efterfrågas STUTTGART.

Motiveringen:
Festools produkter är de bästa man kan få på marknaden.
Har redan ett knippe maskiner för olika ändamål i sina praktiska “systainers” ståendes ovanpå den oumbärliga dammsugaren. De bildar tillsammans ett praktiskt och vackert torn av möjligheter. Dock är min äldre Festo skruvdragare utan fungerande batteri så den har tyvärr fått ”vila sig” ett tag. Det är nu dags att införskaffa sig en ny och uppdaterad version. Varför inte via denna tävlingen?

Mvh. Fredrik Borg
 
Svar : wendlingen
Med en riktig proffsig skruvdragare från Festool kommer sommarens byggprojekt att bli ett rent nöje även för en glad amatör.
 
Svar: Stuttgart

Jag skulle ge den till min fru. När vi flyttade ihop så skänkte jag hennes gamla Cotech skruvdragare till Återbruket. Hon förtjänar verkligen något bättre och snart ska det bytas trall och byggas lekställning till barnen.
 
Svar: Wendlingen


I förrådet döljer sig en hög av projekt ...

tid och lust har liksom inte riktigt räckt.

Att verktygen dessutom slitna och gamla är,

gör att allt arbete bara blir som besvär.

Hoppas Byggahus.se kommer med leverans till oss två med tummen mitt i handen,

så slipper vi fortsätta stoppa huvudet i sanden!
 
Svar: Stuttgart

Motivering:
Att vinna en skruvdragare från Festools skulle göra min mamma glad för då hon får sina blomlådor hopskruvade innan sommaren av mig.
 
Svar: Wendlingen

min gamla panasonic kämpar på men choken är inte den bästa längre.
så till fasadbytet måste en ny maskin införskaffas. Så lyckas jag vinna en hade det varit underbart .
 
I Wendlingen ligger det numera.
Jag ska börja renovera mammas hus på Gotland som jag övertagit och äger inga verktyg. En skruvdragare hade varit en suverän början:giggle:
 
Svar på stad: Wendlingen.

Vi renoverar hela huset rum för rum. Jag äger ett flertal systainers, men bara sänksåg med det rätta märket på. Det är lätt det bästa och mest uppskattade, funktionella elverktyg jag äger.
Gillar festools alla små detaljer, som gör hela upplevelsen vid användandet så mycket mer än bara skruva, såga, slipa, borra, dammsuga. Framförallt deras skruvdragare, som man aldrig unnat sig, trots många testtillfällen hos grossister.

Så tyst, men ändå kraftfull, och många Chuck-alternativ, skulle passa ihop med de systainers jag redan har, denna skulle då vara den först ärofyllda och kompletta lådan, med kvaliteten och färgerna som stämmer även under locket och i handen.
 
Svar på stad: Wendlingen.

Vinnaren utses fredagen den 25 feb

lagom till sportlovet kommer jag få en kul skruvdragare från Festool. Vi kanske ska arrangera en liten minitävling som bonus. Hur många skruvar kan en åttaåring skruva i innan han ledsnar eller om batteriet ger upp.
1, Vi ska vinna tävlingen
2, Vi ska fundera på om vi ska köra livestream
3, Vi ska hitta ett tröstpris till den som gissar rätt
 
Svar: Stuttgart

Renoverat hus i 4 år och nu börjar mina batterier ta slut. Behöver ny kraft i formen av batteriverktygens okrönte konung Festool. Har 50 m2 tillbyggnad och ett garage att slutföra innan bygglovstiden rinner ut.
 
Svar: Stuttgart

Motivering: Dottern på 4 år älskar att hjälpa mig när det ska fixas något. Därför fick hon såklart en liten blå Bosch i en liten l-boxx när hon fyllde tre. Eftersom jag bara har en knack som brukbar maskin så blir det att jag lånar hennes lilla dragare istället för att skona dom små känsliga öronen. Det skulle därför passa bra med en ny maskin så att vi båda kan skruva samtidigt så att hennes intresse består.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.