Svar: Wendlingen.
Hade tidigare en Festo skruvdragare som tyvärr försvann efter ett inbrott. Saknar den väldigt mycket då den var helt suverän. Har nu ett par olika Makita men det är ingen av dom som kan mäta sig med Feston så en vinst hade varit perfekt.
 
Svaret på frågan är Wendlingen.

Jag borde dras som vinnare för att jag kommer ha behov och glädje av en sån där kvalitets-skruvdragare under flera år framåt! Vi ska precis påbörja ett för oss GIGANTISKT projekt ute där vi köpt fritidshus. I vår kommer det gjutas platta och plintar där väggar för ett garage och en gäststuga ska ställas på plats, för oss att färdigställa. Därefter ska vi riva befintligt fritidshus, spräcka/spränga bort en del berg och förhoppningsvis nästa vår gjuta stora plattan och få väggarna till vårt nya fritidshus resta. Sen ska vi färdigställa även det, under de kommande åren.

Vi ska göra så mycket som möjligt själva, för att vi tycker det är roligt och vår budget kräver att vi gör på det sättet. Men vi förverkligar vår dröm och det skulle vara TOPPEN att få göra det med BRA VERKTYG!

Med hopp om tur, mer än i kärlek!

/ Lars
 
  • Illustration av framtida fritidshus "Villa Boda Kulle" med planerad arkitektur och omgivning.
Svar Wendlingen

Inför vårens pool- och altanprojekt, har jag precis dykt ner i kaninhålet att hitta en vettig skruvdragare som ersättning till min nuvarande från min namne i Dalarna. Skulle vara perfekt att vinna en istället, mest för att slippa ta beslut... :)
 
Svar: Wendlingen
Motivering, Köpte en Festool sänksåg till min svärfar i julklapp eftersom han hjälpt oss med renovering. Märkte vilken otrolig kvalitet Festool är. Min gamla Bosch har precis gett upp och vi ska snart bygga ut vårt hus så en ny skruvdragare är ett måste. Vore perfekt om jag kunde vinna denna kvalitetsmaskin och få kvalite samtidigt som jag sparar viktiga kronor.

Tack!
 
Utanför staden Stuttgart ligger det.

Hade varit perfekt nu när man ska börja bygga en stor altan till vår/sommaren och då hade man kunnat vara i behov an en sådan här fin skruvdragare i sin hand så att den blir klar snabbare. Så man även kanske får njuta av den till sommaren nu när man har en ettåring att njuta av sommaren med också :love:
 
Wendling
Visst borde jag vinna då jag som gammal socialarbetare som vågar göra nått nytt.
Att på gamla dar snickare, skruva och fixa vill nån ha hjälp så kommer jag och hjälper med det jag kan. Viktigt att vi också lånar ut verktyg till de som behöver vi måste vara givmilda på alla sätt
Tack att jag fick va me och tävla
Hälsningar
Marguita
 
Svar Wendlingen

Efter att ha renoverat igenom nästintill hela huset har nuvarande skruvdragare sett bättre dagar och är på upphällningen. De andra Festool verktyg som finns i huset är ju outstanding så hade verkligen varit lycka att få en skruvdragare från samma fabrikat.
 
Svar: Wendlingen utanför Stuttgart

Min ärvda Dewalt gav med sig i höstas så nu står jag utan skruvdragare när det ska byggas staket runt tomten.
 
Svar: Wendlingen
Världens bästa snickare som byggde vårt hus hade Festools hela sortiment. Han var riktigt stolt över sina maskiner och jag skulle vilja gärna få den känslan, en egen Festool skruvdragare.
 
Wendlingen

Jag är för sparsam för att köpa en Festool. Tillfreds med min uppsättning jag har idag. Men utmana mig gärna att ändra uppfattning, blir jag nöjd så byter jag kanske allt..
 
Svaret är Wendlingen!
Renoverar ett 1800tals hus som är i digert behov av en rejäl uppfräschning och har under hela projektet använt denna underbara maskin från Festool. Tyvärr börjar batterierna ge upp efter många års bruk, så en ny måste införskaffas inom kort. Studerar till byggingenjör i nuläget vilket tyvärr gör att ekonomin är något pressad så en ny maskin från er hade varit helt fantastiskt för att kunna fortsätta renovera:)
 
  • Använd Festool borr/skruvdragare med batteri på byggarbetsplats med skruvaskar.
Svar: Wendlingen

Jag vill ha en egen skruvdragare! De som finns här försvinner, bit för bit, rent bokstavligt faktiskt, för sambon stoppar alla bits i sina fickor och till slut lyckades han nästan alltid trolla bort först batterierna och till slut även själva maskinen!. Det har sina nackdelar att ha många uthus ...
 
Svar: Wendlingen

Jag har äntligen flyttat in i mitt drömhus (för ett år sedan). Något jag märkt är hur mycket jobb som medföljer, och den srkuvdragare jag fick från min bror (Bosch GSR 18V-21) helt plötsligt inte fungerar. Och som salt på såret så ville de inte ge en ny på garantin. Med andra ord så är jag i stort behov av en ny skruvdragare!

Håller tummarna och tack för det grymma jobb ni gör!
 
Wendlingen.
Jag vill ha en ny skruvdragare från Festool,
så att jag känner mig riktigt duktig och cool;
Med en riktigt bra kvalitetsmaskin,
kan jag göra hemmet, och övriga omgivningen riktigt fin.
Endast det bästa är bra nog när jag vill renovera, laga, fixa och lägga ner en massa knog.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.