Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
En del är lära än. :thinking:
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
Men vad är kipp-dreh???
 
imported_Benno imported_Benno skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
Men vad är kipp-dreh???
Du hade ju rätt på den frågan? :rofl:

Det är fönster som går att öppna på två sätt, både vipp och vanligt. Sådana finns ofta utomlands och vanliga i plast.
 
P Pin skrev:
Du hade ju rätt på den frågan? :rofl:

Det är fönster som går att öppna på två sätt, både vipp och vanligt. Sådana finns ofta utomlands och vanliga i plast.
Den frågan chansade jag på. Naturligtvis har jag sett såna men aldrig noterat namnet.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt och då gissade jag på samtliga frågor i quizet "Kan du fönstret?"
Detta är nog första gången jag inte visste svaret helt säkert på en enda fråga.
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Kramla
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 200 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 330 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.