Skärmdump av en textkonversation där en person avvisar tanken på återförening med sin före detta partner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
[länk]
det där var nog det mest vansinniga jag sett på länge.
 
  • Gilla
-PC-
  • Laddar…
En del av humorn är att om man klickar på länken och sedan på "välj inställningar för cookies" så kommer man till en sida där det kommer upp en popup om cookies, man kan välja att acceptera alla eller att gå till inställningar. Om man väljer inställningar, så kommer det en sida och en popup...
 
H hyggabus skrev:
det där var nog det mest vansinniga jag sett på länge.
Herrejävlar :surprised:
 
EddieHansson
kashieda kashieda skrev:
En del av humorn är att om man klickar på länken och sedan på "välj inställningar för cookies" så kommer man till en sida där det kommer upp en popup om cookies, man kan välja att acceptera alla eller att gå till inställningar. Om man väljer inställningar, så kommer det en sida och en popup...
Sånt där ska man öppna i private mode..... Huj. Inte så mycket humor iof
 
EddieHansson EddieHansson skrev:
Sånt där ska man öppna i private mode..... Huj. Inte så mycket humor iof
Det var alltså TikTok-länken ovan som jag klickade på, men nä, det är inte jättekul...
 
A
kashieda kashieda skrev:
Det var alltså TikTok-länken ovan som jag klickade på, men nä, det är inte jättekul...
ibland är jag glad att jag inte fattar vad ni skriver om... :thinking:
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
Webbsidans huvud med rubriken "Computer Sweden FROM IDG" och artikelrubriken "Robotdammsugare rymde från brittiskt hotell".
 
  • Gilla
  • Haha
Marcussjogren och 1 till
  • Laddar…
A
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Hade den uppdrag åt Boris kanske?
:crysmile:
 
  • Gilla
JY82
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Livet är hårt i midsommarkransen :seenoevil:
Undertecknat ”Linda af Olvon, Midsommarkransen”.
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
"...one of the many airports in the Stockholm region..."

Finns det verkligen "many airports" runt Stockholm? Två känner jag till. Vilka fler? Då menar jag alltså såna man kan flyga kommersiellt till...
 
  • Gilla
snoooze
  • Laddar…
useless useless skrev:
"...one of the many airports in the Stockholm region..."
Finns det verkligen "many airports" runt Stockholm? Två känner jag till. Vilka fler? Då menar jag alltså såna man kan flyga kommersiellt till...
Skavsta och Västerås borde väl kvala in där.
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
Det är väl drygt 10 mil mellan? Det är som att säga att Örebro ligger i Linköpingsregionen eller att Jönköping ligger i Göteborgsregionen.
 
  • Gilla
Blazermannen
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det är som att säga att Örebro ligger i Linköpingsregionen eller att Jönköping ligger i Göteborgsregionen.
Det får du nog argumentera med skavstaledningen om. Och visst är detta humor på riktigt:

Logotyp för Stockholm Skavsta Airport med stiliserad fågel och text.

https://www.skavsta.se/
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.