harry73
Maskintok skrev:
samt pizzerian han var delägare i...
De ville inte bli förknippade med honom..
TV4... samt m, fl..
Och det är hu helt OK. Att han fick sitt straff, gjorde ju inte sexköpet ogjort. Han skadade ju sitt eget varumärke och får ta konsekvenserna för det.
Kör jag vårdslös och krockar jag med min bil, kommer inte polisen göra allting ogjorda efter att jag betalade böterna. Konsekvensen är fortfarande att jag förstörde min bil och det får jag fixa själv.

Sedan kan jag tycka att mediadrev kan gå väldigt långt och få orimlig stora konsekvenser för vissa personer. Och det är ett problem.
 
  • Gilla
Blazermannen och 4 till
  • Laddar…
A
harry73 harry73 skrev:
Och det är hu helt OK. Att han fick sitt straff, gjorde ju inte sexköpet ogjort. Han skadade ju sitt eget varumärke och får ta konsekvenserna för det.
Kör jag vårdslös och krockar jag med min bil, kommer inte polisen göra allting ogjorda efter att jag betalade böterna. Konsekvensen är fortfarande att jag förstörde min bil och det får jag fixa själv.

Sedan kan jag tycka att mediadrev kan gå väldigt långt och få orimlig stora konsekvenser för vissa personer. Och det är ett problem.
ser inga problem med varumärkena alls.
Men när drevet skall gå och driva frågan om något som inte finns för att sedan lägga detta i knä på en åklagare.. Då blir det mer trakasserier... Och det var det som pk och feminism maffian höll på med..
när Paolo uttalade sig så försökte de få hela bilden till annat än att han tagit sitt ansvar..
 
Vad roliga ni är på sista tiden.

Här är en som inte ser ut att ångra sitt brott speciellt

Svartvit polisfoto av Bertha Boronda med informationsskylt om brottet från 1908.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
breakman och 2 till
  • Laddar…
A
Artikel om en 36-årig man dömd för sexuellt ofredande av cyklar med bild på en hög sammanvirade cyklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
-PC- och 3 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
[bild]
Trodde du att du skulle komma undan genom att åka till Östersund?
 
  • Haha
1
  • Laddar…
A
En kalkon framifrån med en humoristisk text som skämtsamt säger att kalkoner är så fula att även vegetarianer skulle äta dem.
 
  • Gilla
andersda och 1 till
  • Laddar…
A
Kvinna håller upp knutna nävar med texten "ALL MEN ARE PIGS" och "WOMEN ARE EQUAL TO MEN".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 8 till
  • Laddar…
A
Serierteckning av fyra rutor med rosa figur som debatterar vetenskap, alternativmedicin och personlig valfrihet.
 
  • Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
A
Skärmklipp av ett skämt med text, där en person svarar oväntat på en annan persons fråga. Bakgrund i rosa och svart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
andersda och 3 till
  • Laddar…
Händer gör en ramgest för att "visa" storleken på en osynlig mobiltelefon på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 14 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
[bild]
Tänka fritt är stort men tänka rätt är större!
 
A
jarlh jarlh skrev:
Tänka fritt är stort men tänka rätt är större!
är inte det i betraktarens ögon?
 
Maskintok skrev:
är inte det i betraktarens ögon?
Nej,
 
  • Gilla
Hep
  • Laddar…
A
jarlh jarlh skrev:
Nej,
nähä.. hur kan någon tänka rätt och det skall vara lika för alla?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.