snaggletooth snaggletooth skrev:
Jag ser då ett buntband så han verkar ha tänkt på det med :)
Jag tittade visst för slarvigt. Det där är en fulländad lösning, förutom rent estetiskt då.
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Det har min son (ungkarl) gjort. Med två laddplatser i!
Kanske krävs att man är ungkarl för att ha tid med sådana projekt. Dock hade ju mitt problem inte funnits om så var fallet.
 
Korvgubbe
Jag har spikat klammer i mitt skrivbord på jobbet för att slippa att laddare får fötter. (y)
 
  • Gilla
nybyggarn3
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hon är sosse, vad förväntar du dig?
Dj.vla i.iot, du begriper inte det där med att avhålla sig ifrån politik i denna tråd?
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
richardtenggren
Korvgubbe Korvgubbe skrev:
Jag har spikat klammer i mitt skrivbord på jobbet för att slippa att laddare får fötter. (y)
Lås kontoret? ;)

Det enda som fått fötter på mitt kontor var en Jabra-puck, vilket återkopplar lite till trådens titel så här i coronatider;)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Lås kontoret? ;)

Det enda som fått fötter på mitt kontor var en Jabra-puck, vilket återkopplar lite till trådens titel så här i coronatider;)
Har kollegorna snott Jabran till den milda grad att du glömt bort att den funnits?
 
L lat skrev:
Dj.vla i.iot, du begriper inte det där med att avhålla sig ifrån politik i denna tråd?
Lugn och fin nu.
 
richardtenggren
N nybyggarn3 skrev:
Har kollegorna snott Jabran till den milda grad att du glömt bort att den funnits?
Blev nog otydligt, tänkte på att det var länge sedan jag använde puck, då båda jobbar hemma är det inte så smidigt :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Blev nog otydligt, tänkte på att det var länge sedan jag använde puck, då båda jobbar hemma är det inte så smidigt :)
Aha:)
 
L lat skrev:
Dj.vla i.iot, du begriper inte det där med att avhålla sig ifrån politik i denna tråd?
Han begriper att folk blir upprörda vilket han gillar.

Gillar man det inte så är det bästa man kan göra att sucka och scrolla vidare.
 
  • Gilla
frasen_36 och 3 till
  • Laddar…
Kylskåp med en varmare (inte så kall) del, svalskåp.
Idag är det tvärtom, kylskåp med en nästan-frys-del.

/Höghus
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson och 1 till
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
Jag ser då ett buntband så han verkar ha tänkt på det med :)
Du har rätt! Jag får göra en:

Vit pudel leksakshund står upp med glatt ansiktsuttryck på en ren bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
fribygg och 4 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Kylskåp med en varmare (inte så kall) del, svalskåp.
Idag är det tvärtom, kylskåp med en nästan-frys-del.

/Höghus
Redan för ett femtontal år sedan när min moders la av var det näst intill hopplöst att få tag i en. Men det var en sån hon skulle ha. Sen att hon bara har ägg och batterier där...
Var det förresten vanligt att förvara batterier i kyla förr? (Eller gör folk det än?)
 
  • Gilla
nybyggarn3
  • Laddar…
Maria T
Noramasen Noramasen skrev:
[bild]

Ölschampo! Tillverkades av Clairol, och hade en doft främst av viol. Den var betydligt mera ”manlig”(?) än Timotej som övriga i familjen använde sig av. Och mannen var en 16-19årig fjunig tingest med hår som ändå inte riktigt ville bete sig som sin ägare önskade. Några år innan pudelfrillorna regerade.
Men tack!! Har försökt beskriva detta schampo och flaskan för några av mina kompisar och ingen fattade vad jag pratade om... det var väl runt 1980? (1978-1983)
Har ett annat schampo-minne som jag tror jag måste ta upp också, söker vidare.
 
  • Gilla
Noramasen
  • Laddar…
R Ropa skrev:
Redan för ett femtontal år sedan när min moders la av var det näst intill hopplöst att få tag i en. Men det var en sån hon skulle ha. Sen att hon bara har ägg och batterier där...
Var det förresten vanligt att förvara batterier i kyla förr? (Eller gör folk det än?)
Jag har lite batterier i kylen, vet inte riktigt varför. Gammal vana bara.
Ägg går bra att förvara i rumstemperatur.

/Höghus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.