Var på Hornbach Trollhättan och de hade 6 stycken deWalt dcs570n som de sålde för halva priset, 1297 spänn...
 
  • DeWalt cirkelsåg 18V DCS570N-XJ på rea för 1297,50 kr hos Hornbach Trollhättan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
dof dof skrev:
[länk]
Bosch 12v elhyvel till vad jag tror är ett rätt bra pris.
Absolut, 600:- billigare än Amazon.se tex.
Trevlig liten sak, avverkar bra.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Q
dof dof skrev:
[länk]
Bosch 12v elhyvel till vad jag tror är ett rätt bra pris.
2822:- nu. Vad kostade den när du tipsade?
 
12-1300 tror jag
Edit: 1311 om jag kollar historiken på prisjakt.
 
  • Gilla
Qjanto
  • Laddar…
1.311:- stämmer bra.
Jag hann beställa.
Återstår att se om dom hedrar ordern eller inte, men det borde dom verkligen. 50% är inte orimligt när dom dessutom har en skylt med "lagertömning" i annonsen.
 
C Chentin skrev:
1.311:- stämmer bra.
Jag hann beställa.
Återstår att se om dom hedrar ordern eller inte, men det borde dom verkligen. 50% är inte orimligt när dom dessutom har en skylt med "lagertömning" i annonsen.
De flyttar till ett nytt lager så de har faktiskt en riktig lagertömning. Jag gjorde lite klipp där i oktober och de skickades, även om priset höjdes någon timme senare :)
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
dof dof skrev:
[länk]
Dewalt 54v sänksåg
Denna går att prismatcha på Bauhaus för 12% ytterligare rabatt :)
 
E
Ramnemark Ramnemark skrev:
De flyttar till ett nytt lager så de har faktiskt en riktig lagertömning. Jag gjorde lite klipp där i oktober och de skickades, även om priset höjdes någon timme senare :)
Jag "fyndade" bla två verktygslådor på den i början av oktober, väntar fortfarande på leverans av dem (har fått resten). Framskjutet datum varje gång jag kontaktat kundtjänst. :(

Andra beställningar därifrån har jag fått i rimlig tid dock.
 
Också hornbach Trollhättan, verkade finnas två stycken..
 
  • Prissänkt DEWALT klyv-/kap-/geringssåg i kartong på butiksgolv, ordinarie pris och rea-pris synligt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Huzzbutt och 4 till
  • Laddar…
Bauhaus Norrköping just nu!
Bauhaus hyllor med AEG elverktyg och förpackningar på utrorsäljning med 30% rabattskylt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TriNitro och 3 till
  • Laddar…
  • Gilla
TriNitro och 1 till
  • Laddar…
K Klabbarparn skrev:
Vad tror ni om den kamasa tools hylsnyckelsats på 138 delar på Jula som de säljer för 1699:- den 31 dec?
ordinarie pris (på jula) 4299:-
[länk]
Jag har en sådan för mobilt bruk. Smidigt att den i princip innehåller det mesta som behövs. Stora nackdelen är väskan, de mindre delarna sitter inte riktigt bra i sina fack så de rör sig.
Till det priset är det ett "fynd".
 
  • Gilla
Klabbarparn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.