Det är väl årets shoppingvecka för dig. Återkoppla gärna vilka fynd du har gjort under Black Friday-veckan :)
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
G Greatstomp skrev:
Det är väl årets shoppingvecka för dig. Återkoppla gärna vilka fynd du har gjort under Black Friday-veckan :)
Hittills är det 5% på Elbutik.se vilket gjorde en hel del på min jättebeställning. Hoppas att Bauhaus säljer taket Huntonit Symfoni lika billigt som förra året :)
 
Är elbutik bästa stället att beställa ifrån?
Hur ligger dom i pris mot vad en elfirm får betala?
 
nino nino skrev:
Är elbutik bästa stället att beställa ifrån?
Hur ligger dom i pris mot vad en elfirm får betala?
Det beror ju lite på firmans rabatt. Men jag fick offerter från två av våra grossister i mitt eget namn och 30% av min order var billigare hos en ena grossen, resterande 70% var billigare på Elbutik. Rexel var dyrare på varenda vara med runt 50% rabatt ändå… Elbutik står sig rätt bra i pris :)
 
  • Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Ok
Ska kolla med lokala firman vad dom tar, är ändå 5 lägenheter som ska göras om se det är ju endel material

Vilka dosor ska man köra med tycker du, ok pris och smidiga att sätta?
Köpte en med regelfäste och det verkade ju smidigt men inte provat än...
Men det är ju 50-60 mer än en vanlig simpel dosa
 
nino nino skrev:
Ok
Ska kolla med lokala firman vad dom tar, är ändå 5 lägenheter som ska göras om se det är ju endel material

Vilka dosor ska man köra med tycker du, ok pris och smidiga att sätta?
Köpte en med regelfäste och det verkade ju smidigt men inte provat än...
Men det är ju 50-60 mer än en vanlig simpel dosa
Jag jobbar ju på en rätt stor firma och är väldigt lite inblandad i kostnader, så när det gäller prisvärt material så har jag inte så bra tips. När det gäller dosor så är Schneiders och Elkos nya dosor kanonbra. De är förmodligen de dyraste som finns, men de funkar bäst och har bäst lösningar. Elko har regelfästen med integrerade hullingar så man slipper skruvskalle. ABB har liknande lösningar och är nog lite billigare, men har inte så mycket erfarenhet av dem
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Hittills är det 5% på Elbutik.se vilket gjorde en hel del på min jättebeställning. Hoppas att Bauhaus säljer taket Huntonit Symfoni lika billigt som förra året :)
Försöker hitta black friday erbjudandet hos elbutik. Men lyckas inte se den på deras hemsida. Är det något du kan dela med dig utav?
 
A Anderscurl skrev:
Försöker hitta black friday erbjudandet hos elbutik. Men lyckas inte se den på deras hemsida. Är det något du kan dela med dig utav?
Javisst :)
 
  • Skärmbild av ett e-postmeddelande med reklam för Black Week-rabatter på elbutiken.se.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
a.o.f och 2 till
  • Laddar…
Bugar och bockar! Beställningen är nu lagd
 
richardtenggren
Jag som handlade i fredags, attans, men behöver nog köpa mer ändå :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag som handlade i fredags, attans, men behöver nog köpa mer ändå :)
Om det inte är akut så ska man inte handla något i November innan BF :p.
När vi renoverade badrummet i förra huset så hade jag spanat under hela året och när det var BF så köpte jag i princip allt och sparade runt 14k. Däremot är det inte alla år som det är något att fynda :)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
richardtenggren
Ramnemark Ramnemark skrev:
Om det inte är akut så ska man inte handla något i November innan BF :p.
När vi renoverade badrummet i förra huset så hade jag spanat under hela året och när det var BF så köpte jag i princip allt och sparade runt 14k. Däremot är det inte alla år som det är något att fynda :)
Absolut, nu var min beställning så pass liten att det inte gjorde något, leveranstid var viktigare :)

Gjorde rätt bra deals på Tapwell igår också, ska beställa badkar och radiatorer med :)
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag kan även tipsa om att Hornbach säljer Plejd-produkterna och är inte billigast på någon av dem. Med deras prisgaranti så kan man göra en del klipp.
LED-10 kostar 690kr, blir 550kr
GWY-01 kostar 845kr, blir 648kr
CTR-01 kostar 519, blir 458kr
DIM-01 kostar 499, blir 412kr

:cool:
 
  • Gilla
Music Man och 4 till
  • Laddar…
Bauhaus har sänkt priset på Huntonit Symfoni till 99kr/kvm från 189kr. Sparade 12 lax på beställningen nyss :)
 
  • Gilla
boschkenta och 13 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Bauhaus har sänkt priset på Huntonit Symfoni till 99kr/kvm från 189kr. Sparade 12 lax på beställningen nyss :)
Om lagerstatus stämde, så har det sålts över 2600 paket idag, utöver det som sålts i varuhus :p
 
  • Gilla
  • Wow
PellePeps och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.