F fangalid skrev:
var det bara jag som fick detta? Jag beställde första dagen black week va för blå Bosch.
[bild]
Var den inte felaktigt prissatt?
 
X xxx.maws skrev:
Var den inte felaktigt prissatt?
felaktigt vet jag inte, det var väldigt bra pris. 3600 tror jag
 
Jag reggar mig, loggar in och ska aktivera erbjudandet. Då ska jag skapa min användarprofil och väljer land, fyller i namn och kryssar i att jag godkänner villkoren. När jag klickar på bekräfta blinkar knappen till och så händer inte ett dugg. Oavsett enhet eller webläsare. Nu är vi en bit från trådämnet, men om du har en bra lösning så kan det vara ett tips til andra. Annars får vi väl ta det i PM eller vänta på Boschs svar.
 
  • Gilla
ducc1
  • Laddar…
Enligt Bauhaus bladet så sänker dom bordssåg med sågbänk DWE7485RS till 6495kr. Till er som är intresserade så tycker jag att ni söker er till Hornbach för en prisgaranti.
Hornbach tar 7450kr, om jag minns rätt så blir priset hos Hornbach med ”hittelön” 5750kr .
 
F fangalid skrev:
felaktigt vet jag inte, det var väldigt bra pris. 3600 tror jag
Jag fick min som jag köpte för 3600 i går. Den fastnade någon dag hos Postnord i Veddesta och då fick jag meddelande från Amazon att jag kunde begära pengarna tillbaka om den inte kom fram. Fast eftersom den enligt spårningen redan var i närheten gjorde jag inget och sedan kom den som den skulle.
 
Hep Hep skrev:
Jag fick min som jag köpte för 3600 i går. Den fastnade någon dag hos Postnord i Veddesta och då fick jag meddelande från Amazon att jag kunde begära pengarna tillbaka om den inte kom fram. Fast eftersom den enligt spårningen redan var i närheten gjorde jag inget och sedan kom den som den skulle.
Du skulle ha begärt tillbaks pengarna så hade den varit gratis
 
  • Arg
  • Gilla
ådal och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Hep Hep skrev:
Beställt, fått hem och försöker nyttja erbjudandet, men aktiveringsfunktionen på sidan är rätt död. Jag har mailat och frågat, men de varnar för att det tar tid för dem att svara.

Någon som har utnyttjat erbjudandet och fått sidan att funka?
För mig gick det bra, men det var ju några veckor sedan.
Kollegan hade fått sin 3-80 han köpte efter jag vidarebefordrat amazonlänken som diskuteras ovan.
Pratade med honom hur han skulle nyttja erbjudandet igår, hörde inget sen så jag utgår från att det fungerade för honom. :)
 
Jula har släppt ett reklamblad för black friday. Brukar väl vara mycket mer som reas ut än det som syns i bladet men man kan ju kolla om det är något av intresse så man kan hänga på låset.
http://lib.hpublication.com/publication/bd60869d/mobile/

Någon som vet om dessa är ”good enough”? https://www.jula.se/catalog/verktyg.../snabbtvingar/snabbtvingar-limklammor-016620/

Jag vet att deras tvingar inte är i toppklassen direkt men för 99 kronor per paket kan jag tänka mig att tumma lite på kvaliteten…
 
T Trunk skrev:
Jula har släppt ett reklamblad för black friday. Brukar väl vara mycket mer som reas ut än det som syns i bladet men man kan ju kolla om det är något av intresse så man kan hänga på låset.
[länk]

Någon som vet om dessa är ”good enough”? [länk]

Jag vet att deras tvingar inte är i toppklassen direkt men för 99 kronor per paket kan jag tänka mig att tumma lite på kvaliteten…
Jag tror att jag har den modellen av tving, rätt så rapplig men funkar. Klart värt 99 kronor.
 
T Trunk skrev:
Jula har släppt ett reklamblad för black friday. Brukar väl vara mycket mer som reas ut än det som syns i bladet men man kan ju kolla om det är något av intresse så man kan hänga på låset.
[länk]

Någon som vet om dessa är ”good enough”? [länk]

Jag vet att deras tvingar inte är i toppklassen direkt men för 99 kronor per paket kan jag tänka mig att tumma lite på kvaliteten…
Har 4st tvingar och dom funkar utmärkt till det jag använder dom till.
 
T Trunk skrev:
Jula har släppt ett reklamblad för black friday. Brukar väl vara mycket mer som reas ut än det som syns i bladet men man kan ju kolla om det är något av intresse så man kan hänga på låset.
[länk]

Någon som vet om dessa är ”good enough”? [länk]

Jag vet att deras tvingar inte är i toppklassen direkt men för 99 kronor per paket kan jag tänka mig att tumma lite på kvaliteten…
Var precis och kikade på dessa tvingar,
det var inte den storlek som jag väntade mig väldigt små tvingar, ser ut som dom är större på hemsidan även om infon står där med.
Små tvingar på ett orange och vitt mönstrat bord med en måttstock som visar storleken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
S Skogsmusen skrev:
Var precis och kikade på dessa tvingar,
det var inte den storlek som jag väntade mig väldigt små tvingar, ser ut som dom är större på hemsidan även om infon står där med.
[bild]
Ja, dom va små. Tror dom jag har är storleken större på 40-nånting cm.
 
Låter som att det blir ett köp eller två, tack.

Ja, jag reagerade också på att de var lite små, 115 mm spännvidd eller vad det stod på hemsidan. Men även små kommer ju till nytta med jämna mellanrum :)

De brukar även ha rea på de stora så om man är intresserad av dem kan det vara lönt att kolla hemsidan när klockan slår fredag eller när man vaknar imorgon. De brukar gå åt väldig, väldigt snabbt om jag minns rätt.
 
Om ni hittar något billigt på Bygghemma.se så är här en kod för 5% extra imorgon :)
 
  • Reklambild för Black Friday-rea på bygghemma.se med en 5% extra rabattkod.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Bongtor och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.