HP står för High Performance.

Hade en enkel skruvdragare som fick offra sig att bli motor till en roterande platta, så det skulle vara perfekt med en ny.
 
HP High perfomance

Så fort snön försvinner efter vintern, ska vi sätta igång med renovering och utbyggnad av altanen och byte av ett långt staket. Tror inte min gamla skruvdragare från min namne i Insjön orkar med det. Vinner jag, har jag ju råd att köpa fler verktyg, och då är det ju smidigt med samma batterier till allt!
 
HP betyder High Performance

Då min fd sambo flyttade ut ur huset tog han alla verktyg med sig!
Han lämnade kvar endast några gamla skruvmejslar, skiftnycklar o hammare... Eftersom jag inte har några elektriska verktyg alls, önskar jag vinna denna borrskruvdragare. Den skulle bli en fin start till min framtida samling av de högkvalitativa verktyg som Ryobi erbjuder. Jag är imponerad av denna fantastiska idén att man använder samma batterier till allt! Så smidigt o miljövänligt!
 
Svar: HP betyder High Performance och innebär att maskinen är försedd med Ryobis mest avancerade borstlösa teknik som ger:
- Mer Kraft
- Längre Driftstid
- Kompaktare storlek

Motivering:
Som nybliven husägare fick jag en Ryobi One+ skruvdragare i present för flera år sedan. Den har hängt med i renovering av två hus och bygget av en friggebod och en altan men nu hörs det att den sjunger på sista versen så det är dags att pensionera den och byta till den senaste modellen.
 
HP = High Performance!

Har fastnat för just Ryobi serien och min vanliga skruvdragare börjar bli sliten, hemskt nog när jag och sambon förra veckan köpte skåpbil och nu ska bygga våran egen plåtis (campervan)

Skulle vara roligt att kunna visa alla på byggahus vad en amatör kan göra med bra verktyg! :)
 
Svar: High Performance

Motivering: Jag brukar vara dumsnål med sådana hära saker men nu har vi precis fått tillträde i vårt första hus och behovet av bra verktyg börjar bli tydligt. En borrskruvdragare är en bra start på detta och det kommer ju även göra att jag kommer fortsätta köpa Ryobi då batteriet funkar till andra verktyg.
 
HP = High Performance

Motivering: Ett nytt bastubygge kräver nya verktyg. En Ryobi borrskruvdragare kan bli basen för min nya verktygslåda.
 
Svar: High Performace

Motivering....flyttade till hus 2008....funderade på att behöver jag några dundergrejor...nja, inte riktigt, så åkte till Jula och handlade en Meeeeeeec skruvdragare....hem och laddade...funkade inte....orkade inte dra runt några skruvar ens för att hänga upp en krok i en spånskiva i garaget....tillbaka igen och frågade...har ni något riktigt? Njae, vi har rabatt på en Hitachi just nu....och en sådan blev det....och det har varit min trogna arbetshäst länge nu....skruvat, borrat, borrat med slagborrfunktion, skruvat mera....men nu är det snart dags att den får göra min gamla klippogräsklippare sällskap på pensionshyllan....dvs. får gå så länge det håller, så därför hade det varit bra med en ny fin och denna gången gul så att den gröna kan få en välförtjänt vila....
 
Svar: HP = High Performance

Älskar Ryobis TV-reklam, med den snurrande väggen i garaget. Precis så skulle jag vilja ha det och vad bättre än att börja med det mest använda verktyget.
 
HP står för High Performance

Just en sån önskar jag vinna åt min bror, som tillsammans med sin kille får byggt en sommarstuga ett stenkast från det som var vårt familjehem. Då all annan nära släkt flyttat från platsen vore det toppen att ligga bra till att få låna stugan lite på sommarsemestern - skulle jag vinna skulle Ryobin alltså funka som "muta" för detta ändamål.
 
HP lika med high performance
Då min kraftfulla panasonic har gett upp sen en tid tillbaka och min lilla billiga inte orkar hade en Ryobi varit en räddare vid fasadbytet . Lånat grannen Ryobi någon gång och den har presterat super varje gång .
 
Svar:
High Performance

Motivering:
Nu när husflytten är genomförd & alla små projekt drar igång, så räcker inte den gamla skruvdragaren av okänt märke längre till...
Knappt har man hunnit påbörjat ett projekt innan det enda batteriet är slut.

Med en Ryobi One HP så lär det ju också bli batteridriven gräsklippare sedan när man enkelt kan ha samma batteri till allt!
 
Hp står för High performance.

Denna skruvdragaren skulle min sambo få, som för tillfället sliter med vårat husbygge. Det är han absolut värd för allt han gör gör våran familj. Hoppas kunna överraska med denna vinst!
 
HP - High Performance.

Jag har en gammal sladdlös borrmaskin som jag fick i julklapp 2016. Ryobin skulle vara en väldigt fin present inför den kommande semesterperioden!
 
HP - High Performance

Det skulle vara så otroligt skönt att få ha sin skruvdragare för sig själv. Just nu är den hos dottern som skruvar upp och ihop hyllor, gardinstänger och möbler i sin nya lägenhet. Perfekt julklapp och inflyttningspresent :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.