HP = High Performance.

Motivering:
Har en massa Ryobi prylar som jag är väldigt nöjd med och förstås inte denna eminenta maskin...ännu :)
 
Svar: High Performance

Min nuvarande skruvdragare är lite mer av en Low performance produkt då den ingick i ett sett med andra verktyg jag behövde och de är aldrig tillräckligt stark, denna bör vara stark nog och lite till för mina behov!
 
Svar: HP står för High Performance

Min nuvarande skruvdragare tog en del stryk under sommaren som gick, så den är i behov av att bytas ut. Lagom till våren är det dags för balkongrenovering (och kanske några andra "små" projekt också) så något ordentligt behövs verkligen här hemma!
 
Svar: High Performance

Motivering: Ska renovera en brygga, bygga sol/pooldäck och en attefallsstuga kommande året, så jag lär behöva utöka min arsenal av redan befintliga Ryobi-prylar. Jag har hittills: Häcksax, Grästrimmer, Poleringsmaskin, Motorsåg, Sticksåg och cirkelsåg. Nuvarande skruvdragare från Bosch har snart gjort sitt och en rejäl Ryobi passar bra in hos mig.
 
High Performance
Att vinna Ryobis kraftfulla skruvdragare skulle göra att jag slipper dra runt på min sladdförsedda slagborr när jag ska göra jobb i båten eller hemmet och där min nästan utrangerade DeWalt inte räcker till.
 
Svar: HP = High Performance.

Motivering: Min dotten på 1,5 månader behöver en egen skruvdragare.
 
HP = High performance

Skulle nog få plats i min verktygsarsenal
 
High Performance

Min nuvarande dragare börjar glappa i spindeln, väldigt pyssligt att träffa skruvskallar och borra rakt :)

-"Jag har 30kvm växthus att bygga innan vårsäsongen startar."
-"Hur många skruvar och hål blir det?"
-"Många skruvar och hål blir det."
-"Men om hålen blir snea och skruvarna halvdragna tack vare din glappiga dragare, hur rakt och hållbart blir växthuset?"
-"jag borrar flera hål och flera skruvar, då blir det ganska rakt och ganska hållbart i alla fall."
-"Men blir inte skruvdragaren ännu glappigare så det behövs ännu flera hål och skruvar?"
-"...Tänkte inte på det..., Hej då!" :D
 
Svar: High Performance! Vill komplettera vårt verktygslåda med fler Ryobi verktyg.
 
HP = High Performance.

De batteridrivna Ryobi-verktyg jag kännt och klämt på känns riktigt rejäla, en borrskruvdragare vore en bra start att ge mig in Ryobi-träsket.
 
Står för High Performence.
Behöver en ny nu när min Milwaukee har gett upp skulle vara perfekt att prova ett nytt märke.
 
HP = Hugh Performance

Jag övertygade frun att vi skulle köpa en dyr och kraftig maskin vilket tog sin lilla tid. Började bygga på en carport i somras och la ifrån mig maskinen för att koppla loss hunden som trasslat in sig. Sen var det något annat som jag behövde fixa och sedan ytterligare något. När jag sedan backade ut bilen dagen efter märke jag var jag lagt maskinen....

Nu fick jag köpa en billig skräpmaskin för att varje gång jag tar upp det får jag "du kör bara över dina verktyg" som kommentar. En tävlingsvinst är ju inte ett köp per definition
 
High performance

Jag har en för klen skruvdragare nu och skulle behöva en kraftigare. Vinner man denna är den sen enklare val i framtiden bör man kompletterar verktygen. Älskar smidigheten att ha samma batteri till fler prylar så slipper man hålla reda på flera olika typer av laddare och batterier för alla grejer man har.
 
High performance

Motivering:
Behöver en bra skruvdragare till sommarstugan och alla roliga projekt jag gör där. Nu måste jag alltid släpa skruvdragare fram och tillbaka...
 
Hej. Det betyder High Performance. Anledningen till att jag vill vinna den är att vi i är mitt uppe i att starta ett nytt husbygge och Ryobi’s skruvdragare Hp skulle skriva upp vårat tempo drastiskt . Med vänlig hälsning,Stefan Sjöholm Johan Skyttes väg 204 12534 Älvsjö.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.