HP = high performance

I februari kommer en byggsats från vår husleverantör, jag och min sambo ska bygga hus, han har har en borrskruvdragare och jag likaså bör.
Att dela maskin är såklart ett alternativ, men med varsin så blir det ett jäkla driv.

Att ha egna verktyg är något jag alltid drömt om att ha, att som tjej självständigt kunna bidra till vårt husbygge skulle kännas så bra.
Väggar ska upp, golv ska läggas och fönster ska på plats, med en egen borrskruvdragare från ryobi kommer jag kunna skryta med min insats! :cool:
 
High Performance!

Vi kommer nu in i slutskedet av vår renovation och ska sätta upp ett räcke i metall, tyvärr kom räcket utan förborrade hål och jag äger ingen maskin som kan snyggt och lätt borra de 10-15 hål som krävs. Denna hade hjälpt oerhört mycket!
 
HP = High Performance

Vore grymt bra då min gamla gröna Bosch börjat låta märkligt på senare tid...
 
HP = High Performance

Jag har länge haft lite billigare variant av Ryobis skruvdragare som min första trotjänare. Sedan 1 år tillbaka bor vi i ett hus 50-talet med alla projekt som det innebär. Nästa vår ska vi bland annat bygga sandlåda till barnen och odlingslådor vilket verkligen skulle underlättas med en ny, förbättrad trotjänare!
 
HP står för High Performance.


Har flera skruvdragare för mina projekt, allt eftersom de ger upp växlar jag om yill en annan budget skruvare.
Hade varit härligt att för en gång skull ha en skruvare som håller får alla projekt, som kan vara med under alla resor.
 
HP = high performance

(Av-)Motivering: ge den till någon annan. Jag köpte en ryobi när jag flyttade in i huset 2012 och den håller fortfarande.
 
  • Gilla
  • Älska
Annelie Hultberg och 1 till
  • Laddar…
HP-High Performance

Jag och min sambo är i slutfasen av en stor renovering av ett gammalt hus.
Vår Ryobi skruvdragare har slitits ut, liksom vår budget och även min armbåge. Så en ny kraftfull maskin skulle sitta så fint till de sista utmaningarna.
 
HP står för High Performance.

Vi ska flytta till stort hus från trång lägenhet, vi behöver alla verktyg vi kan lägga tassarna på tror jag :)
 
HP = High Performance

Min man säger att jag inte kan borra
Näää det är klart jag inte kan utan skruvborrdragare
Därför skulle jag behöva en

Charlotta josefsson
 
High performance

Min snickarkompis säger att jag inte ska köpa Ryobi för att det är ett budgetmärke som inte duger… Prove me wrong!
 
”High performance”
Jag har ingen skruvdragare, använder skruvmejsel men får alltid skavsår i handflatan när jag måste ta i. Redo för uppgradering vad det gäller verktyg.
 
High Performance
Som nybliven pensionär skulle det vara perfekt med en ny Ryobi skruvdragare :love:


Ggh
 
High performance
Sommarstugeägare men strömlöst så skulle verkligen sitta bra med en batteridragare.
 
HP = high performance

Nybliven husägare och ska börja införskaffa verktyg av alla dess sorter. Vid eventuell vinst blir valet enkelt vilket märke som gäller framöver:)
 
HP - High Performance

Som nybliven ägare till en stuga från 1950.

Motivering
Gick en promenad i området och såg stugan. Tänkte att där skulle jag kunna bo.
2 veckor senare såg jag den på Hemnet som ett nytt objekt.
Det kunde bara tolkas som ett tecken.
Aggressiv attack på mäklaren och för att få köpa så skulle lör gå snabbt.
Fanns ingen tid för besiktning så det gick på känsla.
Men väldig små summor på kontot.
Men ett hjärta som vunnit över förnuft så blev jag ägare.
Med en massa bekymmer som måste fixas. Men små medel och massa googling på lösningar.
Så skulle en sån här maskin komma hem till ett hem där den är efterlängtad. Jag har drömt om dig redan.
Känt på dig i butiken
Pratat med dig på byggvaruhuset.
Men pengarna har liksom inte haft en chans än!

Men nu ser jag oss tillsammans bygga och skruva ihop en fantastisk framtid.
Jag ser hur vi skrattar och gråter ihoo
Vi kommer sprida glädje så att grannarna kommer vara fulla av beundran.
Du kommer få glänsa när vi har maskinvård.
Dina batterier kommer laddas och varje rekommendation i användarhandboken kommer hyllas och följas.

Vi kommer åldras med värdighet och skapa minnen för resten av livet!

Du och jag Ryobi
❤️
 
  • Gilla
Frunihuset20
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.