92mm

Skulle förgylla vårt hem och kommande Jul!
 
Karmdjupet är 92 mm.

Jag bor vid vägens ände i mörka skogen. Min motivering är att jag behöver mysigt ljus här och älskar julstämning.
 
92 mm

Vårt gamla hus ligger vid en skola
Så fint det vore att få lysa upp elevernas skolväg med en stjärna som påminner om allt som ska komma
 
Karmdjupet på innerdörrarna är 92mm.

Motivering: nyinflyttade till hus byggt 1929 med 23 fönster att belysa inför julen.
 
Svar:
92 mm

Jag borde vinna då mina julstjärnor inte klarade av vattenskadan i källaren med livet i behåll. :(
 
Svar: Karmdjup 92 mm.

I denna mörka tid behöver vi något som lyser upp för att göra livet lättare och då skulle en sådan här stjärna vara optimal.
 
Karmdjup 92 mm

Min kollegas hus blev nedbränt. Hon älskar julpynt. Alla hennes pynt är borta. Jag vill ge henne lite hopp inför det nya huset.
 
92 mm
En varsin stjärna till mina älskade tonårspojkar att hänga i deras fönster skulle jag vilja ge dem.
 
Svar: 92 mm.

Jag skulle gärna vilja fina stjärnor att hänga upp eftersom jag bara har ljusstakar. En del är dessutom trasiga och jag har inte hittat några fina stjärnor i affärerna. Men den här stjärnan var superfin!
 
92 mm
Vore fantastiskt att få den snyggaste stjärnan på marknaden!❤️
 
Svar: 92 mm
Motivering: jag vill vinna lampan för att ge till mina föräldrar som behöver all uppmuntran efter ett tungt år hemma med segdragen renovering i hyresrätt, förhoppningsvis kan de äntligen få lite trivsamt hemma igen lagom till jul!
 
92 mm stjärnan skulle jagsätta upp hossmin mamma på hennes demensboende så dom får något vackert att titta på
 
Alltså WAOW VAD FINA! Har precis flyttat till hus efter 7 års väntan och för första gången någonsin går livet faktiskt bra. Hade älskat att få hänga upp i fönstret och göra dem till en del av vårt hem. De är helt i linje med harmonin jag känner i kroppen och som grädden på moset hade min rymdtokige son ÄLSKAT dem!

Karmdjup: 92 mm
 
Svar: 92 mm

Jag skulle vilja överraska min dotter och hennes pojkvän som nyligen har flyttat ihop. Det är deras första egna boende och de har förstås inte kunnat köpa allt de önskar sig. Julsaker har de inte alls, och det kan ju bli en ganska stor kostnad. Det här är precis deras smak!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.