Nåt konstigt är det
 
  • Gilla
Fadai och 6 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

[bild]

Hus i Ulvsunda/Bromma byggt 1909, väldigt vackert men i behov av totalrenovering invändigt vad jag kan se.

[länk]
Det där tycker inte jag är i behov av totalrenovering, en sk "totalrenovering" kommer ju förstöra de detaljer som finns kvar. Det där ska ha en varsam ytskiktsrenovering (men troligen byte av kök, bad och toa samt endel el och vatten kanske?). Ligger det för långt från stan @AndersMalmgren ? Annars vill vi se detta i en renoveringstråd av dig, det här huset förtjänar dig!!!
 
  • Gilla
  • Älska
reez och 4 till
  • Laddar…
Jag menade ytskiktsrenovering invändigt som du säger @JohanLun och jag tänkte också på @AndersMalmgren direkt när jag såg huset. (y)

PS. Det är väl bara att kasta sig på luren och köpa innan visning. Säg till om jag ska radera inlägget så länge. DS
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
TRJBerg och 5 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag menade ytskiktsrenovering invändigt som du säger @JohanLun och jag tänkte också på @AndersMalmgren direkt när jag såg huset. (y)

PS. Det är väl bara att kasta sig på luren och köpa innan visning. Säg till om jag ska radera inlägget så länge. DS
Inte riktigt där vi vill bo, annars väldigt fint! :)
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Inte riktigt där vi vill bo, annars väldigt fint! :)
Ah, stretcha dig nu, utan att veta något om området ser det ut ligga utan genomfartstrafik nära naturområde? Det där är ju ditt hus!
 
J JohanLun skrev:
Det där är ju ditt hus!
Fast med 643 kvm där dessutom en byggnad inkräktar blir det inte mycket till kattgård. :D
 
J JohanLun skrev:
Ah, stretcha dig nu, utan att veta något om området ser det ut ligga utan genomfartstrafik nära naturområde? Det där är ju ditt hus!
Tittar mer längs nockebybanan :D
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]
Men skojar du med mig vilken dröm! :surprised::surprised::surprised:
Lite väl mycket vitt inne, men det är väl lätt ordnat! Fantastiskt fint annars!
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]
Men skojar du med mig vilken dröm! :surprised::surprised::surprised:
Va ska du inte riva ?
 
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 6 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
M maria01 skrev:
Va ska du inte riva ?
Idiot.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
TRJBerg och 3 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Idiot.
skämta lite med den marken skulle man kunna klämma in nåt modernt utan att ens syns

man undrar ju vad det är för djup i inloppet till viken perfekt för nån med stor båt man undrar ju vad fastigheten skulle gå på mer en 150?
 
K Kirre2 skrev:
Lite väl mycket vitt inne, men det är väl lätt ordnat! Fantastiskt fint annars!
Det skall ju vara vitt i ett gammal skärgårdshemman. Sjukt coolt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.